Erhvervstelefoni, der forbedrer dine samtaler

Udforsk alle mulighederne med vores telefoni. Med vores omfattende bibliotek af funktioner kan du forenkle din arbejdsdag og optimere dine opkaldsflows, hvilket fører til gladere kunder og bedre resultater.

Kategori

Abonnementer

Click-to-dial

Klik på et nummer for at ringe op direkte - hurtigt og nemt.

Opkalds-id

Med integration til nationale nummerregistre kan du se, hvem der ringer, selv ukendte numre. Vælg også, hvilket nummer du vil have vist, når du ringer.

Softphone

Med vores softphone kan du foretage opkald via vores desktop-app på din computer. Perfekt til fleksibel kommunikation uden behov for en fysisk telefon.

SMS/MMS

Send og modtag SMS og MMS via din mobiltelefon og dit SIM-kort. Med vores desktop-app kan du også sende no-reply SMS.

5G

Surf hurtigere med 5G. 5G giver dig hurtigere internetforbindelse, bedre dækning og højere kapacitet for datatrafik, hvilket højner kvaliteten af opkald og sikre hurtigere internet.

eSIM

Mobilabonnementer direkte fra Telavox. Aktivér selv eSIM i din admin-portal.

Tvillingekort

Et tvillingekort er et ekstra SIM-kort, der er knyttet til dit mobilabonnement. Med et tvillingekort deler du surfmængden på dit abonnement.

Fri tale i EU

Med vores tillægstjeneste "Fri tale i EU" kan du ringe fra Danmark til lande inden for EU/EØS til samme pris som inden for Danmark. Prisen pr. minut/SMS/MMS bestemmes af den pris, du har i Danmark på dit mobilabonnement.

Roaming inden for EU

Du kan foretage opkald, sende sms'er og mms'er til samme pris inden for EU/EØS som i Danmark. Det samme gælder for datasurf, hvor du kan bruge dit abonnement op til 50 GB pr. måned.

Udenlandske numre

Kommuniker med et lokalt nummer i flere lande til indgående opkald. Nummeret kan kobles på en bruger eller en kø.

IP-telefoni

Med IP-telefoni foretager du opkald over internettet i stedet for over traditionelle telefonlinjer. Det giver bedre samtalekvalitet, lavere omkostninger og mulighed for at ringe fra enhver enhed, uanset hvor du er.

Telefoni til flere lande

Konsolider din virksomhedstelefoni med én mobiloperatør på tværs af landegrænser, og udvid nemt inden for et enkelt land eller på tværs af grænserne.

AI

Transskribering af samtaler

Transskriber og opsummer alle dine samtaler - uanset om du taler i telefon, er til møde eller lytter til en telefonsvarer.

Tekst til tale

Ændre eller opdater din voicemail uden at skulle optage en ny. Skriv din tekst, vælg en stemme - og upload. Det er hurtigt og nemt. Tilgængeligt på flere sprog.

Administration

Skræddersyet fakturahåndtering

Vores administrationsportal giver dig adgang til alle dine fakturaer. Få fakturaer til enkeltpersoner, kontorer eller én samlet for hele virksomheden for at få bedre overblik og kontrol.

Admin-portal

Som administrator har du fuld egenkontrol via vores administrationsmodul. Foretag ændringer og opdateringer af virksomhedens telefoni og omstillingsbord i realtid.

Administrer abonnementer

Administrer og tilpas din virksomheds abonnementer. Tilføj nye abonnementer, foretag justeringer, og hold styr på omkostningerne - alt sammen via én praktisk portal.

Nummerportering

Flyt selv nemt dine telefonnumre til Telavox i vores admin-portal.

Omstillingsbord

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Tilslutning

Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dørtelefoner.

Tilgængelighedsstatus

Vis og administrer din tilgængelighedsstatus udadtil i vores app for at sikre korrekt opkaldshåndtering både internt og eksternt.

Personlige profiler

Profiler hjælper dig med at kommunikere din tilgængelighedsstatus, både automatisk og manuelt. Brug profiler til fx. at bestemme hvad der skal ske med opkald, når du er optaget, om dine samtaler skal optages, og hvilket nummer du ønsker at vise udadtil. Indstil selv dine profiler, eller integrer med din Google- eller Microsoft kalender for automatisk styring.

Delte telefonsvarer

Selvfølgelig får du en telefonsvarer. Delte telefonsvarer giver flere brugere mulighed for at dele den samme telefonsvarer, hvilket gør det nemt at administrere og lytte til beskeder i et team eller en afdeling.

Tastevalg i omstillingsbordet

Med prædefinerede valgmuligheder i IVR-menuen på jeres hovednummer, kan kunder der ringer ind selv navigere sig frem til rigtige afdeling eller person, ved at trykke på knapperne på telefonen. Det strømliner distribueringen af opkald og forbedrer kundeoplevelsen.

Velkomsthilsner

Skab velkomsthilsner, der kan informere kunden, hjælpe vedkommende videre eller tilbyde kunden at blive ringet op, når det er deres tur i køen.

Fax til e-mail

Tilslut en analog faxmaskine via PBX, eller brug fax-til-e-mail til at modtage faxer uden en fysisk maskine.

Omstilling af opkald

Omstil opkald direkte i appen på din mobil eller pc - hurtigt og nemt, selv når du er på farten. Tal med din kollega, før du overfører opkaldet, eller overfør det direkte.

Opkaldsstyring

Opkaldsstyring gør det nemt at håndtere flere opkald. Skift mellem indgående opkald, sæt dem på hold, tag imod opkald fra kolleger eller grupper, og sæt musik på hold. Perfekt til problemfri kommunikation i teams.

Smartrouting

Skab intelligente regler, og automatisér opkaldsdistribueringen i dit omstillingsbord ved fx. at oprette forbindelse til eksterne systemer.

Hurtigvalg

Vil du have hurtigvalg til interne opkald? Så er denne funktion noget for dig.

Forsinkede svargrupper

Vil du have, at en gruppe kømedlemmer skal modtage opkald, når en anden gruppe ikke har svaret inden for et bestemt tidsrum? Så kan du bruge funktionen forsinkede svargrupper og tilpasse, hvem der skal ringes op og efter hvor lang tid.

Planlæg dit omstillingsbord

Op til ferien kan du nemt planlægge midlertidige ændringer i åbningstiderne, så de tager højde for medarbejdernes kommende ferie og ændringer i tilgængelighed. Opret fx. et vagtnummer i admin-portalen, tilføj en besked, der informere kunden og planlæg hvad der mere skal ske. Du kan selvfølgelig redigere køen, for et enkelt kømedlem eller masseredigere for alle medlemmer på køen samtidig, hvis du har brug for det.

Ringetoner

Vi har et stort bibliotek af fantastiske ringetoner - så du kan altid vælge den, der passer bedst til dit humør og din personlighed.

Web-app

Vores webapp, som er fuldstændig identisk med Desktop-appen, gør det nemt at håndtere telefoni, omstillingsbord og tickets direkte fra din browser.

Desktop-app til Windows/MacOS

Vores desktop-app findes til både Windows og MacOS. Med vores app på computeren bliver det nemmere end nogensinde før, at håndtere din kommunikation, intern som ekstern, direkte fra din computer uden problemer.

Mobil app

Hele virksomhedens telefoni, omstillingsbord og ticketingsystem i lommen! Med vores mobilapp kan du foretage opkald, chatte med kolleger, se live-statistikker og administrere omstillingsbordet - nemt og bekvemt, uanset hvor du er.

Opkaldsstrategier

Indstil strategier for, hvordan indgående opkald behandles og fordeles i dine køer mellem medlemmerne.

Opkaldswidget

Få automatisk vist flere oplysninger under et opkald og giv agenter hurtigere mulighed for at få flere oplysninger. Opret og tilpas din widget efter dine egne behov.

efterbehandlingstid

Giv dine medarbejdere tid til at færdiggøre opgaver, når de afslutter et opkald, inden de modtager det næste opkald fra køen.

Pauseprofil

Pauseprofiler logger agtenter ud af ringekøer de deltager i. Når en bruger har trykke på pauseknappen og et opkald afsluttes, logges agenten ud af køsystemet i den angivne tid.

Callback

Tilbyd personer der ringer til en kø, at vælge at lægge sit telefonnummer og blive ringet op - i stedet for at sidde og vente i en lang kø.

Medlytning

Medlytning er et godt værktøj til at træne og støtte medarbejdere, fordi du kan lytte med på deres samtaler, som en flue på væggen i realtid.

Optagelse af samtaler

Optag dine telefonsamtaler for bedre træning, sikkerhed og compliance. Optagelsen starter automatisk eller manuelt og gemmes som standard i op til 2 år.

Kø-systemer

Opret køer og opkaldsstrategier for, hvordan du ønsker, at dine indgående opkald skal håndteres. Som bruger har du mulighed for at logge ind og ud af køer på vegne af dig selv eller dine kolleger.

Prioriterede numre

Har du folk, som altid skal kunne få fat på dig, selv om du har travlt eller er optaget? Med funktionen Prioritetsnumre kan vigtige kontakter som kunder eller børnehaven stadig ringe til dig, mens andre opkald går til telefonsvareren.

Integrationer

Kontaktopslag

Tilbyd bedre kundeservice med automatisk hentning af kundedata fra dit CRM-system. Kontaktopslag gør det nemt at finde relevante oplysninger på vedkommende der ringer, direkte fra systemet, hvilket forenkler kommunikationen og sparer tid i hverdagen.

Helpdesk integrationer

Med integrationen til din helpdesk får du et fuldt overblik over kundebilledet direkte i dit nuværende system, når nogen ringer. Dine opkald knyttes automatisk til eksisterende tickets og kontakter, hvilket sparer tid og giver bedre sporbarhed, gennemsigtighed og hurtigere sagsbehandling.

PowerBI-integration

Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.

CRM-integrationer

Med integration til dit CRM-system kan du sørge for at have alle oplysninger tilgængelige altid, og arbejde mere effektivt. Det giver dig mulighed for at yde bedre, hurtigere og mere relevant kundeservice uden at skulle lede efter oplysninger manuelt.

Integration af kalender

Skab en direkte kobling mellem din almindelige kalender og Telavox' profilstatus. Du fortsætter med at planlægge dine dage som normalt i kalenderen, og vi sørger for, at du bliver ledt på rette vej.

Skræddersyet integration

Lad dine systemer automatisk bestemme og styre opkaldsdistribueringen ved at tildele kunder til den rigtige afdeling, account manager eller VIP-kø baseret på parametre I selv bestemmer. Tilpas flows til dine specifikke behov direkte i vores app.

Tickets

Samarbejde på tickets

Få mulighed for at arbejde sammen med kolleger på en overskuelig og effektiv måde gennem delte felter, tagging og arbejdsområder.

Interne noter

Tilføj interne noter til tickets for bedre teamkommunikation.

Kategorier på tickets

Kategoriser tickets for at få bedre struktur og hurtigere behandling.

Svar via SMS

Svar på tickets via SMS for hurtig og nem kommunikation med kunderne.

Tildel ejere til tickets

Tildel en ansvarlig person til en ticket for at få en klarere ansvarsfordeling og opfølgning.

Ticket håndtering

Ved indgående opkald oprettes der automatisk en ticket. Du kan dele opgaven med kolleger, se historikken på vedkommende og sende en sms til den, der ringer op. Du kan desuden ved hjælp af AI transskribere og opsummere interaktionen med et enkelt klik.

Statistik

Statistik rapporter

Generer detaljerede rapporter over jeres opkaldsdata for at analysere resultater og identificere områder, der kan forbedres.

PowerBI-integration

Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.

Dashboard

Skab forskellige dashboards for at holde styr på, hvordan dine agenter klarer sig i løbet af dagen. Vælg at oprette dashboards for dine køer eller agenter for at få et klart overblik.

Opkaldsstatistik

Se statistikker pr. dag, uge eller måned, og overvåg dem i realtid - direkte i vores app. Vil du have rapporter tilsendt? Sæt dem nemt op og planlæg dem efter behov i vores admin-portal.

Samarbejde

Skærmdeling

Del din skærm med kolleger, så I lettere kan samarbejde og løse problemer sammen.

Delte kontakter

Del kontaktoplysninger med dit team for bedre koordinering og hurtigere adgang til vigtige oplysninger.

Del filer

Del filer nemt og hurtigt med dit team for bedre samarbejde.

Gruppechat

Kommuniker i realtid med dit team via en fælles chat.

Videomøder

Med videokonferencer kan du holde møder i HD-kvalitet, uanset hvor deltagerne er. Del skærme, chat og samarbejd problemfrit i realtid - direkte i vores app.

Telefonkonference

Selv om videomøder efterhånden er helt almindelige, har telekonferencer også deres fordele. De giver deltagerne større frihed til at deltage, f.eks. fra deres mobiltelefoner, uanset om de sidder i bilen eller er på en gåtur.

Chat

En intern chat forenkler og styrker kommunikationen i en virksomheden. Det er en perfekt løsning, når tiden er knap til spørgsmål, der kun kræver korte, hurtige svar. Medarbejderne kan også frigøre plads i deres e-mail indbakke!

Chat-widget

Vores chat-widget gør det nemmere for dig at kommunikerer med dine kunder, som chatter med dig via din hjemmeside. Ud over chat viser vores widget også din nuværende telefonkø, dine åbningstider og yderligere kontaktoplysninger.

Sikkerhed og privatliv

Single Sign-On

Log ind med Google, Microsoft eller Okta Single Sign-On, så du ikke behøver at administrere flere adgangskoder. Telavox integrerer nemt og sikkert med dit eksisterende login-system.

BankID for sikre samtaler

Bekræft opkalders identitet. Ekstra sikkerhed, effektivitet og compliance med vores BankID-integration.

Bloker nummer

Du kan nemt blokere anonyme opkald og oprette regler for at stoppe uønskede indgående og udgående opkald. Tilpas blokering for individuelle brugere eller i bulk via administratorportalen.

Skift til enklere og bedre telefoni for din virksomhed

Vi har smarte løsninger til virksomheder i alle størrelser – kom hurtigt og nemt i gang