Vores omstillingsbord giver dig gladere kunder

Giv dine kunder en personlig oplevelse, og sørg for, at de kommer i kontakt med den rigtige person med det samme. Fyldt med smarte funktioner i appen, tilgængelig på både mobil og computer, for enkel anvendelse og administration.

Vores omstillingsbord skaber bedre samtaler

Mere effektiv opkaldshåndtering

Du kan hurtigt og nemt dirigere opkald til den rigtige person, hvilket øger både produktiviteten og kundeoplevelsen.

Vækst uden begrænsninger

Du får adgang til et ubegrænset antal køer, tastevalg og øvrige tjenester i omstillingsbordet, hvilket gør det nemt at skalere både op eller ned afhængigt af din virksomheds behov – altid til en fast pris.

Enkel at konfigurere

Vores omstillingsbord er så enkelt at arbejde med, at selv din chef ville kunne konfigurere og tilpasse det, så det matcher behovene i virksomheden. Via vores adminportal har du fuld kontrol over fx. oprettelse, ændring og annullering af tjenester i jeres omstillingsbord, helt på egen hånd.

Tilgængelig på alle enheder

Vores omstillingsbord fungerer problemfrit, uanset hvilken enhed du bruger – mobilapp, softphone eller fastnet. På den måde har du og dine kolleger fuld fleksibilitet til at kunne håndtere opkald hvor som helst og når som helst.

Vores smarte funktioner

Vores omstillingsbord kommer med et omfattende udvalg af smarte funktioner, der forbedrer kundeoplevelsen, letter jeres samarbejde og forenkler hverdagen. Her viser vi nogle af favoritterne.

PowerBI-integration

Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.

Personlige profiler

Profiler hjælper dig med at kommunikere din tilgængelighedsstatus, både automatisk og manuelt. Brug profiler til fx. at bestemme hvad der skal ske med opkald, når du er optaget, om dine samtaler skal optages, og hvilket nummer du ønsker at vise udadtil. Indstil selv dine profiler, eller integrer med din Google- eller Microsoft kalender for automatisk styring.

Delte telefonsvarer

Selvfølgelig får du en telefonsvarer. Delte telefonsvarer giver flere brugere mulighed for at dele den samme telefonsvarer, hvilket gør det nemt at administrere og lytte til beskeder i et team eller en afdeling.

Medlytning

Medlytning er et godt værktøj til at træne og støtte medarbejdere, fordi du kan lytte med på deres samtaler, som en flue på væggen i realtid.

Optagelse af samtaler

Optag dine telefonsamtaler for bedre træning, sikkerhed og compliance. Optagelsen starter automatisk eller manuelt og gemmes som standard i op til 2 år.

Kan du ikke få nok?

Integrer med dine yndlingssystemer

Integrer vores telefoni og omstillingsbord med de systemer, du bruger hver dag. Smarte integrationer forenkler dit arbejde, sparer tid og lader dig fokusere på det, der virkelig betyder noget.

Microsoft Teams

Produktivitet

Freshdesk

Helpdesk

Salesforce

CRM-system

Dynamics 365

CRM-system

Hubspot

CRM-system

Google Workspace

Produktivitet

Zendesk

Helpdesk

Skab din egen

Skræddersyet

Har du spørgsmål? Vi har svarene

Når du indgår et samarbejde med Telavox, får du adgang til vores admin-portal, hvor du nemt kan administrere abonnementer, omstillingsbord, telefonnumre og meget mere. Med intuitive moduler kan du selv opbygge opkaldsflows – oprette køer, tilføje og definere tastevalg, opsætte velkomsthilsner og meget mere. Vores brugervenlige app gør det nemt at komme i gang, også uden en doktorgrad i IT. Hvis du alligevel får brug for hjælp, så er vi her for dig. 97% af vores supportopkald besvares inden for 2 minutter.

Med Telavox får du et komplet telefonisystem, der styrker din kundeservice og imødekommer kunden professionelt. Ved at integrere vores tjenester med dine andre eksisterende systemer kan du strømline dit arbejde og tilbyde en mere personlig oplevelse for dine kunder. For eksempel kan du automatisk hente relevante kundeoplysninger fra indgående opkald og forbinde kunderne direkte til deres kontakt fra jeres virksomhed, hvilket sparer tid og får kunderne til at tale med den rigtige person hurtigst muligt. Ved hjælp af AI har du desuden også mulighed for at få opsummeret og transkriberet opkald, og dermed nemmere samarbejde med kolleger for hurtigere og mere effektiv håndtering af kundens problem. Resultatet? En mere smidig arbejdsproces og hurtigere svar til dine kunder.

Vores omstillingsbord kommer med en bred vifte af funktioner, som løbende videreudvikles for at imødekomme vores kunders behov. Prisen afhænger af den plan, du vælger – hvert niveau indeholder forskellige funktioner, der er tilpasset for at give dig den rette støtte og fleksibilitet. Udforsk vores forskellige abonnementer og se priserne her for at finde den løsning, der passer bedst til din virksomhed.