Man with cellphone

Har dine agenter brug for tid til at færdigbehandle en sag, efter at opkald afsluttes? Aktivér en automatisk efterbehandlingstid efter hvert opkald. Det fungerer ligesom funktionen “Pauseprofil”, men forskellen er, at funktionen automatisk aktiveres i et prædefineret tidsrum, direkte efter hvert afsluttet opkald. Så er der tid nok til at afslutte den forrige sag ordentligt, inden agent igen automatisk bliver ledig og sat tilbage i køen for at modtage opkald.

efterbehandlingstid

Giv dine medarbejdere tid til at færdiggøre opgaver, når de afslutter et opkald, inden de modtager det næste opkald fra køen.

Andre populære funktioner

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Tilslutning

Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dørtelefoner.

Tilgængelighedsstatus

Vis og administrer din tilgængelighedsstatus udadtil i vores app for at sikre korrekt opkaldshåndtering både internt og eksternt.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!