En direkte chatkanal forenkler og styrker kommunikationen med jeres kunder i hele verden. Det er en perfekt løsning, når tiden er knap til spørgsmål, der kun kræver korte, hurtige svar og der er kø på telefonerne. Medarbejderne kan også frigøre plads i deres e-mail indbakke!

Med vores chat-widget kan du nemt integrere en chat- og kontaktfunktion direkte ind på din hjemmeside for at forbedre kundeoplevelsen og øge tilgængeligheden. Med vores chat-widget kan du chatte i realtid med dine kunder direkte via virksomhedens hjemmeside, hvilket gør det nemmere at håndtere forespørgsler og supportsager hurtigt og effektivt. Ud over chatfunktionen viser widgetten også den aktuelle status for din telefonkø, åbningstider og kontaktoplysninger, så kunderne altid har adgang til de nødvendige oplysninger. Du kan også tilpasse widgettens udseende og farver, så den matcher din virksomheds branding og giver en ensartet kundeoplevelse. Ved at tilbyde denne løsning kan du forbedre kommunikationen med dine kunder og sikre, at de bliver hjulpet på den måde, der passer dem bedst, uanset om det er via chat eller telefonopkald.

Chat-widget

Vores chat-widget gør det nemmere for dig at kommunikerer med dine kunder, som chatter med dig via din hjemmeside. Ud over chat viser vores widget også din nuværende telefonkø, dine åbningstider og yderligere kontaktoplysninger.

Andre populære funktioner

Skærmdeling

Del din skærm med kolleger, så I lettere kan samarbejde og løse problemer sammen.

Delte kontakter

Del kontaktoplysninger med dit team for bedre koordinering og hurtigere adgang til vigtige oplysninger.

Del filer

Del filer nemt og hurtigt med dit team for bedre samarbejde.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!