Vores integrationer

Du kan nemt forbinde vores telefoni, omstillingsbord og ticketing med dine øvrige eksisterende værktøjer og systemer. Vælg mellem vores færdige integrationer til nogle af de mest populære systemer, eller skab din egen skræddersyede integration baseret på dine specifikke behov.

Kategorier

Statistik

Med vores Brilliant-integration kan du sende opfølgende surveys, efter at opkaldene afsluttes. Forbind dine valgte køer og bestem, hvordan og hvornår de skal sendes ud via Brilliant. Helt automatisk.
Visualisér opkaldsstatistikker og analysér data direkte i Power BI. Skab grafer og diagrammer for at få dybere indsigt og bedre grundlag for beslutningstagen.

CRM

Saml alle vigtige funktioner på ét sted uden at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og CRM i samme platform.
Saml alle vigtige funktioner på ét sted og slip for at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og CRM i én platform.
Saml alle vigtige funktioner på ét sted uden at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og CRM i én platform.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og få adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med ét enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.

Helpdesks

Samler alle vigtige funktioner ét sted. Agenter kan fokusere på kundeopkald uden at skifte mellem værktøjer, hvilket sparer tid og reducerer distraktioner.
Saml alle vigtige funktioner ét sted og slip for at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og helpdesk i samme platform.

Produktivitet

Brug din Google-konto til at logge ind, forbinde din kalender og synkronisere kontakter med Telavox.
Optimér kontakten mellem patienter og sundhedspersonale med funktioner som planlagte tilbagekald og håndtering af flere kanaler – telefon, SMS, chat og video.
Automatiser og strømlin håndteringen af medarbejderoplysninger. Synkroniser opdateringer direkte fra din Microsoft-konto.
Brug din Microsoft-konto til at logge ind, forbinde din kalender og synkronisere kontakter med Telavox.
Med Telavox i Microsoft Teams får du en stærk telefoniløsning, der samler telefoni, tilgængelighed og opkaldsstyring i én platform, så du nemt kan håndtere dine opkald.

Sikkerhed

Optag og lagre optagede samtaler i overensstemmelse med lovkrav som MiFID II og GDPR. Det giver fuld kontrol over optagelser og forenkler overholdelse og procesforbedring.
Identificering med BankID direkte igennem Telavox. Valider kundens identitet før eller under opkaldet nemt og sikkert uden at skifte system.

Servicedesks

Saml alle vigtige funktioner på ét sted. Medarbejderne kan fokusere på kundeopkald uden at skifte mellem værktøjer, hvilket sparer tid og reducerer distraktioner.

Skræddersyede integrationer

Du kan nemt selv oprette og tilpasse nye integrationer og automatiseringer med færdige byggeklodser direkte i vores app.

Information direkte i opkaldet

Forbind nemt Telavox med dine vigtigste systemer og få relevante kundeoplysninger vist, direkte i opkaldsmodulet. Vil du gerne se kundens e-mail, firmanavn eller Account Manager? Eller måske om de har en igangværende ordre hos jer? Du kan få alle de vigtige oplysninger vist direkte i opkaldet for at kunne levere en enestående kundeoplevelse – uden nogensinde at skulle forlade opkaldsmodulet. Så enkelt er det.

Automatiser opkaldshåndteringen i dit omstillingsbord

Lad oplysninger i dine systemer styre opkaldshåndteringen, når dine kunder ringer til dit omstillingsbord. Vil du automatisk dirigere opkaldet til kundens account manager eller til en VIP-kø? Måske vil du gerne indsamle kundens ordrenummer før opkaldet og sætte kunden i forbindelse med den rigtige afdeling baseret herpå? Vi giver dig byggestenene til at fuldende opsætningen efter alle dine unikke behov, direkte i vores app.

Kom i gang med Telavox i dag

Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe din organisation med at blive mere effektiv med vores smarte integrationer?