Du kan nemt forbinde vores telefoni, omstillingsbord og ticketing med dine eksisterende værktøjer og workflows. Vælg mellem vores færdiglavede integrationer til de mest populære systemer, eller skab din egen skræddersyede løsning baseret på dine specifikke behov.

Læs mere om vores CRM-integrationer her.

CRM-integrationer

Med integration til dit CRM-system kan du sørge for at have alle oplysninger tilgængelige altid, og arbejde mere effektivt. Det giver dig mulighed for at yde bedre, hurtigere og mere relevant kundeservice uden at skulle lede efter oplysninger manuelt.

Andre populære funktioner

Kontaktopslag

Tilbyd bedre kundeservice med automatisk hentning af kundedata fra dit CRM-system. Kontaktopslag gør det nemt at finde relevante oplysninger på vedkommende der ringer, direkte fra systemet, hvilket forenkler kommunikationen og sparer tid i hverdagen.

Helpdesk integrationer

Med integrationen til din helpdesk får du et fuldt overblik over kundebilledet direkte i dit nuværende system, når nogen ringer. Dine opkald knyttes automatisk til eksisterende tickets og kontakter, hvilket sparer tid og giver bedre sporbarhed, gennemsigtighed og hurtigere sagsbehandling.

PowerBI-integration

Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!