Når du håndterer indgående opkald kan du med vores indbyggede ticketingsystem nemt holde styr på alle kundesager, fra første opkald til afslutning.
Med mange opkald, der skal sorteres, håndteres og fordeles, er et ticketingsystem, der giver dig et klart overblik over alle kundesager, afgørende for et effektivt samarbejde og tilfredse kunder. Voilá.
Sager oprettes direkte ved indgående opkald. Du kan nemt se, hvilke sager der er markeret som håndteret, og hvilke der stadig er aktive.
Tildel lynhurtigt sager til den rigtige person i jeres virksomhed, så henvendelsen håndteres hurtigst muligt, og kunden sikres den bedst mulige oplevelse.
Del oplysninger og noter direkte på sagen i Telavox med dine kolleger. Problemfrit samarbejde mellem afdelinger.
Lad vores AI transkribere og opsummere dine opkald og foreslå tags, så I bedre kan holde styr på og håndtere jeres kundesager.
Strømlin sagsbehandlingen og forbedre kommunikationen mellem kolleger og med kunder.
Er det tid til at digitalisere jeres sagsbehandling?
Med Telavox Tickets oprettes der enten automatisk eller manuelt sager ved indgående opkald direkte i Telavox appen. Du kan nemt samarbejde med kolleger ved at dele interne noter og lade vores AI-tjeneste opsummere opkald for dig. På den måde har du altid fuldt overblik over igangværende og afsluttede sager, hvilket forenkler håndteringen af henvendelser og forbedrer serviceniveauet for dine kunder. Foretrækker du at integrere med dit allerede eksisterende ticketingsystem? Læs mere om vores integrationer her.
AI gør dit arbejde lettere: Vores AI transskriberer automatisk dine opkald, sorterer sager og foreslår hurtige svar på e-mails. Det betyder, at kundeservice kan arbejde hurtigere, og at kunderne får bedre hjælp, hurtigere.
Helt sikkert! Med vores mobilapp kan du nemt håndtere sagerne, selv når du er på farten. Appen gør det nemt at samarbejde med kolleger, besvare vigtige opkald og følge op på sager – uanset hvor du er.