I omstillingsbordets segment i vores app får du et klart billede af, hvordan din virksomheds interne kommunikationskanaler fungerer, og hvordan de kunder, der kontakter dig, bliver behandlet. Du kan fx. se, hvor lange de gennemsnitlige ventetiderne er på dine opkaldskøer, hvor mange opkald der er blevet besvaret, og den gennemsnitlige opkaldsvarighed. Gennemgå statistikkerne pr. dag, uge eller måned, overvåg dem i realtid, eller anmod om at få tilsendt statistikkerne som rapporter. Hvis du bruger Microsofts Power BI, kan du nemt overføre rapporterne dertil og fortsætte arbejdet der, og ellers kan du downloade statistikkerne som rå data til dine egne  værktøjer.

Opkaldsstatistik

Se statistikker pr. dag, uge eller måned, og overvåg dem i realtid – direkte i vores app. Vil du have rapporter tilsendt? Sæt dem nemt op og planlæg dem efter behov i vores admin-portal.

Andre populære funktioner

Statistik rapporter

Generer detaljerede rapporter over jeres opkaldsdata for at analysere resultater og identificere områder, der kan forbedres.

PowerBI-integration

Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.

Dashboard

Skab forskellige dashboards for at holde styr på, hvordan dine agenter klarer sig i løbet af dagen. Vælg at oprette dashboards for dine køer eller agenter for at få et klart overblik.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!