Nøglefordele
- Gør kunderne gladere
Med integrationen mellem Telavox og Freshdesk vises vigtige kundeoplysninger, allerede inden interaktionen begynder, hvilket giver en mere personlig og informeret kundeservice. - Styrk dine agenter
Med Telavox i Freshdesk elimineres en stor del af den manuelle, fejlfulde dataindtastning, der ofte er nødvendig for at holde oplysninger opdaterede, hvilket giver en mere smidig og mindre frustrerende oplevelse for både kunder og agenter.
Strømlin arbejdsgangenMed Telavox i Freshdesk behøver dine agenter ikke længere at skifte mellem forskellige applikationer under en samtaler med kunder, hvilket sparer tid og giver dem mulighed for at fokusere på det, der betyder mest – dine kunder.
Nøglefunktioner
- Indbygget softphone
Få hele Telavox’ webapp indlejret i dit Freshdesk-miljø med fuld softphone-funktionalitet, herunder modtagelse, foretagelse og viderestilling af opkald (inkl. Click-to-Dial), sæt opkald på lydløs og sæt dem på hold. - Kontaktopslag og -historik
Ved både indgående og udgående opkald slår Telavox nummeret op og henter alle relevante kontaktoplysninger fra dit Freshdesk frem i et pop-up vindue. Se kontaktens opkalds- og sagshistorik, lyt til indtalte opkald og voicemails, og naviger til kontaktkortet med et enkelt klik. Du kan også foretage opkald direkte fra kontaktkortet. - Nem oprettelse med ét klik
Opret en ny kontakt, ticket eller konto til en hidtil ukendt kontakt med et enkelt klik i opkaldsvinduet, og log aktiviteter på eksisterende kontakter under opkaldet. - Enkel køhåndtering
Administrer tilgængelighed og medlemskab på køer. Se statistikker i realtid, overvåg igangværende opkald i køen, og se opkaldshistorik for køerne.
Kom i gang
Det er nemt at komme i gang med integration mellem Telavox og Freshdesk. Se vores video for at lære mere om, hvordan det fungerer. Din Customer Success Manager står også klar til at guide dig gennem processen og sikre en problemfri implementering.