Fordele ved integration mellem Telavox og Microsoft Entra ID

  • Automatiske opdateringer
    Undgå at opdatere kontaktoplysninger manuelt i Telavox. Når nogen ændrer adresse, titel eller organisation i Entra ID, opdateres oplysningerne automatisk i Telavox. Vælg mellem daglige opdateringer eller manuelle synkroniseringer – du bestemmer tempoet.
  • Nem håndtering af omstillingsbordet
    Når en ny medarbejder starter, behøver du ikke at oprette alt på ny. Telavox henter alle oplysninger på vedkommende direkte fra Entra ID og tildeler brugeren den rigtige profil, og du behøver kun at tildele den rigtige licens i administratorportalen. Hurtigt, nemt og effektivt.
  • Massehåndtering af brugere
    Har du brug for at tilføje flere nye brugere til Telavox på én gang? Det er ikke noget problem. Indtast deres e-mailadresser i admin-portalen, og resten af deres oplysninger hentes automatisk fra Entra ID. Derefter er det bare at tildele tjenester til brugerne.
  • Fremtidssikker integration
    Vi forbedre hele tiden vores Microsoft Entra ID-integration for at imødekomme markedets behov og skabe en mere smidig bruger- og admin-oplevelse. Hold øje med nye funktioner og forbedringer, der vil gøre din arbejdsgang endnu nemmere.


Kom i gang

Det er nemt at komme i gang med integrationen mellem Telavox og Microsoft Entra ID. Hvis du allerede er kunde, kan du læse vores support- og installationsdokument for at få vejledning. Din Customer Success Manager står også klar til at guide dig gennem processen og sikre en problemfri implementering.

Microsoft Entra ID

Produktivitet
Automatiser og strømlin håndteringen af medarbejderoplysninger. Synkroniser opdateringer direkte fra din Microsoft-konto.
Inkluderet i følgende abonnementer:

Skift til Telavox i dag

Er du klar til at arbejde smartere? Køb vores tjenester direkte, eller kontakt os for en personlig demo.