Problemfri integration af telefoni i Dynamics med Telavox
Telavox CTI (Computer Telephony Integration) giver dit team mulighed for at foretage og modtage opkald direkte fra Dynamics. I stedet for at skifte mellem forskellige platforme kan dine medarbejdere holde fokus på kunderne, mens alle de nødvendige oplysninger og funktioner er lige ved hånden i CRM-systemet.
- Ring direkte fra Dynamics: Med Telavox CTI kan du nemt ringe til kunder og styre opkald uden at forlade Dynamics. Brug funktioner som at besvare, viderestille og parkere opkald, alt sammen direkte i CRM-systemet.
- Kundeinformationer i realtid: Få adgang til vigtige kundedata med det samme, når du modtager et opkald. Telavox integreres med Dynamics for at give dig et komplet overblik over kunden, så du kan yde en personlig og effektiv service.
Kundedata, når du har brug for dem
Telavox Contact Lookup giver dig mulighed for automatisk at hente kundeoplysninger fra Dynamics, når et opkald kommer ind. Ved at have alle de relevante oplysninger foran dig, før du svarer, kan du forberede dig bedre og tilbyde en mere smidig oplevelse.
- Automatiseret kontaktopslag: Når du modtager et opkald, hentes kundeoplysninger fra Dynamics og vises direkte i Telavox, så du ved, hvem du taler med, før du overhovedet svarer. Få øjeblikkelig overblik over detaljer om opkaldshistorik og kundesager.
- Hurtig adgang til kundeprofiler: Ét klik fører dig direkte til kundens fulde profil i Dynamics, så du altid har adgang til de nyeste oplysninger.
Fordele ved integration mellem Telavox og Microsoft Dynamics 365
- Øget produktivitet: Reducer den tid, dine agenter bruger på at skifte mellem apps. Ved at administrere både opkald og kundedata direkte i Dynamics kan de fokusere fuldt ud på samtalen og kunden.
- Bedre kundeoplevelser: Med adgang til detaljerede kundeoplysninger før og under ethvert opkald kan du levere mere personlige og effektive kundeinteraktioner.
- Problemfri opkaldshåndtering: Håndter alle dine opkald direkte fra Dynamics med funktioner som click-to-dial, omstilling og parkering af opkald. Med Telavox CTI sikre du dit team en problemfri oplevelse.
Kom godt i gang
Det er nemt at komme i gang med Microsoft Dynamics 365 i Telavox. Hvis du allerede er kunde, kan du tage et kig på vores support- og installationsdokument for Dynamics CTI eller Dynamics Contact Lookup. Din Customer Success Manager står også klar til at guide dig gennem processen og sikre en problemfri implementering.