Problemfri integration mellem Telavox og Zendesk

Telavox og Zendesk arbejder sammen for at gøre dit teams arbejde lettere. Se, hvem der ringer, opret tickets og håndter opkald uden at skulle skifte mellem systemer.

  • Besvar opkald direkte i Zendesk: Når et opkald kommer ind via Telavox, popper en boks frem i Zendesk, hvor dine agenter kan besvare opkaldene, og dermed yde hurtigere og mere personlig service.
  • Opret nye tickets under opkaldet: Klik på knappen “Ny ticket” for at oprette en ny ticket i Zendesk direkte under opkaldet. Hvis den, der ringer op, allerede har en igangværende sag, vises denne også automatisk.

Håndter kundedata i realtid

Telavox-widgeten giver dig hurtig adgang til opkaldshistorik og optagelser samt mulighed for at opdatere kundeoplysninger direkte under opkaldet.

  • Kontaktkort for hver kunde: Når du klikker på en kontakts navn, kommer kontaktkortet frem, hvor du kan udfylde vigtige oplysninger om kunden eller organisationen. Hvis kontakten allerede findes i systemet, vises deres data automatisk, når du modtager et opkald.
  • Opkaldshistorik og optagede samtaler: Se tidligere opkald eller lyt til optagede samtaler* direkte i Telavox-widgeten i Zendesk. Denne funktion giver agenter værdifulde oplysninger, så de bedre kan håndtere kundeinteraktioner.

*Optagede samtaler er tilgængeligt for kunder med et add-on til denne funktion.

Start en samtale uden problemer

Med Telavox i Zendesk kan du foretage opkald direkte fra dine Telavox-kontakter eller kundens kontaktkort i Zendesk. Du kan vælge at foretage opkald fra din softphone eller mobil, alt efter hvad der passer dig bedst.

Fordele med integrationen mellem Telavox og Zendesk

  • Mere effektiv sagsstyring: Opret og administrer tickets direkte i Zendesk under et opkald, hvilket reducerer administrationstiden og giver agenterne mulighed for at fokusere på at yde god kundeservice.
  • Mere personlig kundeservice: Med øjeblikkelig adgang til kundeoplysninger kan dine agenter tilbyde en mere personlig og velinformeret service.
  • Mindre behov for manuelt arbejde: Håndter opkald og kundedata på samme platform, hvilket reducerer behovet for at skifte mellem forskellige systemer og dermed strømliner arbejdsprocesserne.

Kom i gang

Det er nemt at komme i gang med integration mellem Telavox og Zendesk. Se vores video for at finde ud af mere om, hvordan det fungerer. Din Customer Success Manager står også klar til at guide dig gennem processen og sikre en problemfri implementering.

Zendesk

Helpdesk
Saml alle vigtige funktioner ét sted og slip for at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og helpdesk i samme platform.
Inkluderet i følgende abonnementer:

Skift til Telavox i dag

Er du klar til at arbejde smartere? Køb vores tjenester direkte, eller kontakt os for en personlig demo.