Hjem Egenskaber og funktioner Omstillingsbord
PlanlÊg brugerdefinerede begivenheder og helligdage i dit omstillingsbord. Spar tid ved at massehÄndtere Êndringer og sÞrg for, at dine IVR'er og kÞer altid er opdateret med de korrekte Äbningstider.
GÞr det nemt at holde kunderne informeret via SMS fÞr, under eller efter et indgÄende opkald.
Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine kĂžer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kĂž, indloggede og tilgĂŠngelige brugere og lĂŠngste ventetid.
Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dĂžrtelefoner.
Vis og administrer din tilgÊngelighedsstatus udadtil i vores app for at sikre korrekt opkaldshÄndtering bÄde internt og eksternt.
Profiler hjÊlper dig med at kommunikere din tilgÊngelighedsstatus, bÄde automatisk og manuelt. Brug profiler til fx. at bestemme hvad der skal ske med opkald, nÄr du er optaget, om dine samtaler skal optages, og hvilket nummer du Þnsker at vise udadtil. Indstil selv dine profiler, eller integrer med din Google- eller Microsoft kalender for automatisk styring.
SelvfÞlgelig fÄr du en telefonsvarer. Delte telefonsvarer giver flere brugere mulighed for at dele den samme telefonsvarer, hvilket gÞr det nemt at administrere og lytte til beskeder i et team eller en afdeling.
Med prÊdefinerede valgmuligheder i IVR-menuen pÄ jeres hovednummer, kan kunder der ringer ind selv navigere sig frem til rigtige afdeling eller person, ved at trykke pÄ knapperne pÄ telefonen. Det strÞmliner distribueringen af opkald og forbedrer kundeoplevelsen.
Skab velkomsthilsner, der kan informere kunden, hjÊlpe vedkommende videre eller tilbyde kunden at blive ringet op, nÄr det er deres tur i kÞen.
Tilslut en analog faxmaskine via PBX, eller brug fax-til-e-mail til at modtage faxer uden en fysisk maskine.