Lad AI-receptionisten stå for samtalen

Besvarer, viderestiller og løser problemer – døgnet rundt.

Man with cellphone

Callback er en tillægstjeneste, som du kan tilføje til dine ringekøer. Det betyder, at den, der ringer til en kø, kan vælge at lægge sit telefonnummer og blive ringet op når det er deres tur – i stedet for at blive hængende i en lang kø. Det er omstillingsbordet, der ringer til kunden for brugeren og ikke noget brugeren aktivt skal foretage sig, så disse udgående opkald forekommer automatisk, og kan generere en opkaldsomkostning.

Callback

Tilbyd personer der ringer til en kø, at vælge at lægge sit telefonnummer og blive ringet op – i stedet for at sidde og vente i en lang kø.

Andre populære funktioner

Planlæg begivenheder og helligdage

Planlæg brugerdefinerede begivenheder og helligdage i dit omstillingsbord. Spar tid ved at massehåndtere ændringer og sørg for, at dine IVR'er og køer altid er opdateret med de korrekte åbningstider.

SMS to Caller

Gør det nemt at holde kunderne informeret via SMS før, under eller efter et indgående opkald.

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!