Enkel og fleksibel telefoni til mellemstore og store virksomheder
Tag fuld kontrol over jeres telefoni. Du kan selv opsætte og administrerer alt fra PBX-tjenester til abonnementer, brugere og opkaldsdirigering, hurtigt og nemt direkte fra vores admin-portal.

Gør din hverdag enklere
Flere og flere virksomheder vælger at skifte fra deres gamle teleoperatør til os. Sig farvel til komplicerede kontrakter, forældede apps og begrænsede administrationsmuligheder med lange ventetider på support.
Al kontrol i dine hænder
Vores admin-portal giver dig mulighed for at administrere abonnementer, omstillingsbordsindstillinger og ringekøer i realtid. Alle opdateringer sker øjeblikkeligt, hvilket giver dig hurtig og fleksibel kontrol over din telefoni.
Integrer med dine eksisterende systemer
Vi tilbyder færdige integrationer med velkendte IT-systemer som Salesforce, Microsoft Teams og Entra ID. Det samler alle vigtige oplysninger ét sted, så du sparer værdifuld tid og får en mere effektiv kommunikation.
Få dybere indsigt med opkaldsstatistik
Vores opkaldsstatistik giver dig detaljeret indsigt i alle dine kommunikationsstrømme. Med et enkelt klik får du rapporter om opkaldsvolumen, gennemsnitlige ventetider på jeres køer, og mængder ubesvarede opkald. Med datadrevet indsigt kan du øge effektiviteten og forbedre din kundeoplevelse baseret på fakta.
Fleksibel og let skalerbar løsning
Hos os er det nemt at skalere op med flere abonnementer, kontorer og funktioner, efterhånden som virksomheden vækster. Det er desuden lige så nemt at nedskalere, hvis du har brug for det. Du betaler selvfølgelig kun for de tjenester, du rent faktisk bruger.





Al kontrol i dine hænder
Vores admin-portal giver dig mulighed for at administrere abonnementer, omstillingsbordsindstillinger og ringekøer i realtid. Alle opdateringer sker øjeblikkeligt, hvilket giver dig hurtig og fleksibel kontrol over din telefoni.

Integrer med dine eksisterende systemer
Vi tilbyder færdige integrationer med velkendte IT-systemer som Salesforce, Microsoft Teams og Entra ID. Det samler alle vigtige oplysninger ét sted, så du sparer værdifuld tid og får en mere effektiv kommunikation.

Få dybere indsigt med opkaldsstatistik
Vores opkaldsstatistik giver dig detaljeret indsigt i alle dine kommunikationsstrømme. Med et enkelt klik får du rapporter om opkaldsvolumen, gennemsnitlige ventetider og mængder ubesvarede opkald. Med datadrevet indsigt kan du øge effektiviteten og forbedre din kundeoplevelse baseret på fakta.

Fleksibel og let skalerbar løsning
Hos os er det nemt at skalere op med flere abonnementer, kontorer og funktioner, efterhånden som virksomheden vækster. Det er desuden lige så nemt at nedskalere, hvis du har brug for det. Du betaler selvfølgelig kun for de tjenester, du rent faktisk bruger.
Udvalgte funktioner til mellemstore og store virksomheder
Vi gør det nemt for virksomheder at administrere deres telefoni ét sted med en fleksibel og omkostningseffektiv løsning, der er skræddersyet til dine behov.
Telefoni til flere lande
Konsolider din virksomhedstelefoni med én mobiloperatør på tværs af landegrænser, og udvid nemt inden for et enkelt land eller på tværs af grænserne.
Opkaldsstatistik
Se statistikker pr. dag, uge eller måned, og overvåg dem i realtid - direkte i vores app. Vil du have rapporter tilsendt? Sæt dem nemt op og planlæg dem efter behov i vores admin-portal.
Mobil app
Hele virksomhedens telefoni, omstillingsbord og ticketingsystem i lommen! Med vores mobilapp kan du foretage opkald, chatte med kolleger, se live-statistikker og administrere omstillingsbordet - nemt og bekvemt, uanset hvor du er.
Dashboard
Skab forskellige dashboards for at holde styr på, hvordan dine agenter klarer sig i løbet af dagen. Vælg at oprette dashboards for dine køer eller agenter for at få et klart overblik.
CRM-integrationer
Med integration til dit CRM-system kan du sørge for at have alle oplysninger tilgængelige altid, og arbejde mere effektivt. Det giver dig mulighed for at yde bedre, hurtigere og mere relevant kundeservice uden at skulle lede efter oplysninger manuelt.
Kan du ikke få nok?

Én mobiloperatør til alle dine kolleger på tværs af alle vores markeder
Som mobiloperatør i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Belgien kan du samle alle dine mobilabonnementer, omstillingstjenester og sagsbehandling i ét system, på tværs af alle disse lande. Hvis du opererer i andre lande end disse, tilbyder vi vores IP og PBX-løsning globalt. Samarbejd på tværs af grænser og få bedre kontrol og fleksibilitet over din telefoni, ved at kunne administrer alt fra ét sted. Så behøver du heller ikke længere at forhandle med lokale operatør i hvert land. Så enkelt kan det være.

“Alle statistikker er nu samlet ét sted. Det er vigtigt at holde styr på dataene, så vi kan forbedre og analysere.”
Lisa Linder Digital Systems Manager hos Aqua Dental

“Vores fokus lå frem for alt på kundeoplevelsen. Vores hovedmål var en højere svarrate og hurtigere service, og det hjælper Telavox os med at opnå.”
Stefan Hjelm IT-chef hos Nordic Infucare

“Telavox har et robust omstillingsbord, mens vi samtidig selv kan foretage ændringer. I dag har vi bedre stabilitet og nye funktioner, og mobilappen fungerer, som den skal. Vi er superglade.”
Johan Krantz Chief Operating Officer hos GetAccept
En hurtig og pålidelig partner, når du har brug for det
Personlig support
Som kunde hos os har du altid en dedikeret Customer Success Manager (CSM), som arbejder for at sikre, at din virksomhed altid får maksimal værdi ud af vores løsninger. Din CSM arbejder tæt sammen med dig for at forstå dine behov, bidrage til din forretningsudvikling og inspirere dig med ideer og strategier der trender i branchen.
Hurtig hjælp (hvis du får brug for det)
Du får også adgang til hurtig og tilgængelig support – altid klar, når du har brug for hjælp, også selvom det forhåbentligt er sjældent, takket være vores pålidelige og fleksible løsning. Ventetid er ikke noget for os, så vi besvarer alle opkald inden for 2 minutter.

Har du spørgsmål? Vi har svarene
Hvad indebærer det at integrere sin telefoni med andre IT-systemer?
At integrere din telefoni med andre IT-systemer betyder, at du forbinder din virksomheds telefoniløsninger (f.eks. mobiler softphones eller omstillingsbordet) med andre digitale værktøjer og systemer, som din virksomhed allerede bruger. Målet er at forbedre effektiviteten, lette kommunikationen og skabe et mere smidigt workflow. Hos os kan du f.eks. forbinde telefonien med dit CRM-system for at gøre det lettere at yde hurtig og relevant kundeservice uden at skulle slå oplysninger op manuelt. En anden fordelagtig integration er med dit ticketingsystem, så dine opkald automatisk knyttes til eksisterende tickets, hvilket sparer jer tid og sikre bedre sporbarhed! Er du interesseret i at vide mere? Læs mere om vores integrationer her.
Hvordan fungerer opkaldsanalyse og -statistik med jeres løsning?
Følg statistikkerne dagligt, ugentligt eller månedligt, og overvåg alt i realtid – direkte i vores app. Har du brug for mere detaljerede rapporter? Opsæt og planlæg dem nemt i admin-portalen efter behov. Skab skræddersyede dashboards for at holde styr på agenternes præstationer i løbet af dagen med et klart overblik over køer og agenternes aktivitet. Vil du eksportere data til PowerBI eller et andet system for at få en mere detaljeret overblik? Læs mere om vores integrationsmuligheder her.
Jeg vil gerne forbedre vores kundeoplevelse - hvordan kan Telavox hjælpe os med det?
Med Telavox får du et komplet telefonisystem, der styrker din kundeservice og imødekommer kunden professionelt. Ved at integrere vores tjenester med dine andre eksisterende systemer kan du strømline dit arbejde og tilbyde en mere personlig oplevelse for dine kunder. For eksempel kan du automatisk hente relevante kundeoplysninger fra indgående opkald og forbinde kunderne direkte til deres kontakt fra jeres virksomhed, hvilket sparer tid og får kunderne til at tale med den rigtige person hurtigst muligt. Ved hjælp af AI har du desuden også mulighed for at få opsummeret og transkriberet opkaldene, og dermed nemmere samarbejde med kolleger og håndtere kundens problem hurtigere og mere effektivt. Resultatet? Gnidningsfrie arbejdsprocesser og hurtigere svar til dine kunder.
Som kunde hos os har du altid en dedikeret Customer Success Manager (CSM), som arbejder for at sikre, at din virksomhed altid får maksimal værdi ud af vores løsninger. Din CSM arbejder tæt sammen med dig for at forstå dine behov, bidrage til din forretningsudvikling og inspirere dig med ideer og strategier der trender i branchen.
Hvordan anvendes AI til at forbedre vores samtaler?
Vores AI-teknologi optager, transkriberer og opsummerer dine samtaler for dig, så ingen vigtige informationer går tabt, hvilket kan spare dig tid fordi du kan fokuserer på andre ting. Resultatet? En mere effektiv arbejdsdag, hvor vigtige oplysninger indsamles automatisk og er let tilgængelige for dig.