Skræddersyet telefoni til internationale virksomheder

Hos os kan du samle al din virksomheds telefoni, fra alle dens kontorer i alle lande, i én enkel telefoni- og omstillingsløsning. Administrer nemt mobilabonnementer, internationale numre og opkaldsstrategier – alt sammen med én global operatør. Du får bedre kontrol, overblik og markant reduceret administration.

Sådan gør vi det lettere for internationale virksomheder

Uanset om I opererer i et eller flere lande, tilbyder vi fleksible og skalerbare løsninger, der dækker jeres telefonibehov. Du får lokale numre og kan integrere med dine eksisterende systemer. Vores løsninger tilpasses dine behov og gør det nemt at administrere din telefoni på tværs af landegrænser.

Mobilabonnementer til alle

Som mobiloperatør i fem lande, gør vi det nemt for virksomheder med aktiviteter i disse lande at samle al deres telefoni ét sted.

Få lokale numre i de lande, hvor I driver virksomhed, og knyt dem til enten dit omstillingsbord eller dine brugeres abonnementer.

Du kan nemt op- eller nedskalere din telefoni, dit omstillingsbord og ticketingsystem baseret på dine behov over tid. Vores tjenester vokser med din virksomhed og fungerer i alle lande

Vi har færdige integrationer med populære CRM-systemer, så du nemt kan forbinde med vores telefoni, omstillingsbord og ticketing. Hvis du har brug for skræddersyede integrationer til andre systemer, kan du nemt oprette dem selv ved hjælp af vores software.

Mobilabonnementer til alle, uanset land

Som mobiloperatør i flere lande, gør vi det nemt for virksomheder med aktiviteter i flere lande at samle al deres telefoni ét sted.

Internationale telefonnumre

Du kan nemt op- eller nedskalere din telefoni, dit omstillingsbord og ticketingsystem baseret på dine behov over tid. Vores tjenester vokser med din virksomhed og fungerer i alle lande

Skalerbar løsning

Vores opkaldsstatistik fra Telavox får du detaljeret indsigt i alle dine kommunikationsstrømme og performance. Med et enkelt klik får du rapporter om opkaldsmængder, gennemsnitlige ventetider og mængder ubesvarede opkald. Med datadrevet indsigt kan du øge effektiviteten og forbedre din kundeoplevelse.

Integrer med dine øvrige systemer

Vi har færdige integrationer med populære CRM-systemer, så du nemt kan forbinde med vores telefoni, omstillingsbord og ticketing. Hvis du har brug for skræddersyede integrationer til andre systemer, kan du nemt oprette dem selv ved hjælp af vores software.

Mere effektiv administration

I vores admin-portal kan du nemt administrere alle brugere, abonnementer og internationale numre live i realtid. Justér åbningstider, administrer opkaldskøer og opret telefonsvarer – alt sammen på globalt plan og direkte fra din PC eller mobil. Med vores løsning på tværs af alle lande kan du effektivt administrere din virksomheds telefoni på tværs af landegrænserne.

Samarbejde på tværs af landegrænserne

Med Telavox kan du samarbejde på tværs af landegrænserne uden problemer. Medarbejdere fra hvert land kan være en del af det samme omstillingsbord, omstille opkald mellem hinanden, lytte med på hinandens opkald og meget mere.

Chat, del nyheder med hinanden og håndter tickets og henvendelser på tværs af landegrænser – alt sammen i én fælles app. Du har også mulighed for nemt at administrere både abonnementer og omstillingsbordets funktioner og opsætning, uanset hvor du er. Som en ekstra fordel kan I foretage gratis opkald mellem hinanden, uanset hvor i verden I befinder jer.

IP telefoni og softphone til internationale virksomheder

Med vores løsning kan dine medarbejdere foretage og modtage opkald både fra sin fastnet-telefon, softphone via computeren eller mobil.

Uanset om du er på kontoret, hjemme eller ude at rejse, tilbyder vi sikker og pålidelig telefoni, der fungerer på både computer og mobil – i alle lande.

Opkaldsstatistikker og dashboards

Med vores statistikker og dashboards kan du nemt holde styr på din virksomheds performance i realtid, uanset hvor i verden de enkelte teams befinder sig.

Vi giver et direkte overblik over opkaldsmængder, gennemsnitlige svartider og performance på køerne, så du kan lettere træffe datadrevne beslutninger og forbedre kundeoplevelsen. Tilpas dashboards til dine behov for at optimere dit teams performance og sikre, at alle kunder får hurtig hjælp.

Har du spørgsmål? Vi har svarene

Kan vi bruge den samme omstillingsløsning til alle vores kontorer i forskellige lande?

Ja, vores PBX-tjeneste giver dig mulighed for at samle al din virksomheds telefoni i ét system, uanset land. Vi tilbyder desuden mobilabonnementer i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Belgien og kan levere internationale numre til indgående opkald. Tal med os, så fortæller vi mere.

Du kan få adgang til vores admin-portal hvor du kan administrere brugere, abonnementer, PBX-tjenester, åbningstider og internationale numre i realtid – alt sammen på globalt plan. Det giver problemfri og centraliseret kontrol over hele virksomhedens telefoni.

Du kan nemt integrere vores telefoni, omstillingsbord og ticketing med dine eksisterende værktøjer og digitale arbejdsflows. Vælg mellem vores færdige integrationer med populære systemer som Microsoft, Salesforce, Dynamics og mange flere – eller skab en skræddersyet integration, der passer til dine behov. Læs mere om vores integrationer.

Det lyder spændende, og vi vil meget gerne støtte jer på rejsen! Med vores fleksible tjenester kan du nemt skalere op eller ned efter behov. Vi tilbyder mobilabonnementer i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Belgien. For kontorer uden for disse lande tilbyder vi desuden internationale fastnetnumre og kan konsolidere al jeres telefoni i en enkel løsning – så du kan opretholde en jævn og ensartet kommunikationsløsning, uanset hvor I vækster.

Vælg en mere fleksibel operatør

Opdag, hvordan vi kan hjælpe dig med at styre din organisations globale telefoni, omstillingsbord og ticketing med fuld kontrol og fleksibilitet.