Det kan være en udfordring at hjælpe kunder på forskellige sprog. Her får du nogle praktiske tips til, hvordan du håndterer et flersproget supportteam.
Træt af informationssiloer og administration? Hvis du integrerer dit cloud exchange- og CRM-system, sparer du tid og penge. Her er 5 grunde til at integrere!
Hvordan bruger du din virksomheds omstillingsstatistik? Ser du bare på, hvordan du kan svare hurtigere - eller tænker du på, hvad der faktisk betyder mest for kunden?
Under pandemien arbejder mange af os hjemmefra med en række forskellige værktøjer. Ved hjælp af smarte løsninger og integrationer kan vi samle alt på ét sted!
Hos Telavox har vi en løsning til dig i sundhedssektoren, som gør din hverdag lettere og effektiviserer dine opkald. Saml din virksomhedskommunikation i én smart platform, og brug mere tid på det, der betyder noget: dine patienter.
Hvad skal man overveje, når man som lille virksomhed er på udkig efter en ny telefoniløsning? Vi giver dig tips til, hvordan du træffer det rigtige valg, når du skal vælge udbyder af en telefoniløsning.
Er det tid til at opdatere din virksomheds omstillingsbord og telefoni? Så er der ting, du skal holde øje med. Her er fire klassiske fejl, du skal være opmærksom på.