Kraftfulde værktøjer til din kundeservice

Strømlin din kundeservice med os – en komplet telefoniløsning til problemfri opkalds- og sagsstyring. Forbedr samarbejdet mellem kolleger, og få hurtig adgang til information gennem vores færdige integrationer med andre systemer.

Giv dine kunder service i verdensklasse

Vi hjælper kundeserviceteams med at levere hurtigere og bedre gennem effektiv opkalds- og billetstyring i vores brugervenlige app. Du får også adgang til kundedata i realtid. På enhver enhed, integreret med dine andre yndlingssystemer.

Kortere svartider med intelligent opkaldsdirigering

Vores løsninger sikrer, at opkald automatisk dirigeres til den rigtige agent, hvilket minimerer ventetiden og forbedrer kundeoplevelsen.

Opkald fordeles effektivt til medarbejdere baseret på kompetencer og tilgængelighed, hvilket sikrer, at hver kunde får den bedst mulige hjælp med det samme.

Vores stærke integrationer giver dig adgang til relevante kundeoplysninger før, under og efter opkaldet – for en mere personlig og præcis service.

Administrer køer og profiler med lethed, uanset om du er på din mobil eller computer. Med vores smarte funktioner som tilbagekald og automatisk pause får dine medarbejdere den tid, de har brug for til at levere den bedst mulige service.

Kortere svartider med intelligent opkaldsdirigering

Vores løsninger sikrer, at opkald automatisk dirigeres til den rigtige agent, hvilket minimerer ventetiden og forbedrer kundeoplevelsen.

Den rigtige person med det samme

Opkald fordeles effektivt til medarbejdere baseret på kompetencer og tilgængelighed, hvilket sikrer, at hver kunde får den bedst mulige hjælp med det samme.

Alle kundedata - altid tilgængelige

Vores stærke integrationer giver dig adgang til relevante kundeoplysninger før, under og efter opkaldet – for en mere personlig og præcis service.

Problemfri køstyring, uanset hvor du er

Administrer køer og profiler med lethed, uanset om du er på din mobil eller computer. Med vores smarte funktioner som tilbagekald og automatisk pause får dine medarbejdere den tid, de har brug for til at levere den bedst mulige service.

Statistik og indsigt i realtid

Du får adgang til statistikker i realtid, som hjælper dig med at optimere effektiviteten. Spor nøgletal som serviceniveauer, gennemsnitlig svartid og ubesvarede opkald, og foretag justeringer undervejs for at forbedre kundeoplevelsen og arbejdsgangen.

Integrationer for en bedre service

Når du integrerer vores telefoni med f.eks. Dynamics, Salesforce eller Hubspot, kan du hæve niveauet for din kundeservice. Du får alle kundeoplysninger direkte i opkaldsvinduet eller kan vælge at arbejde direkte fra dit CRM-system.


Skift til for at få bedre kundeservice

Opdag, hvordan vores telefoniløsninger kan øge din kundetilfredshed.