Du kan logge ind og ud af køsystemer, overvåge og administrere køsystemer og gennemgå live-statistikker. Det skaber en bedre intern kommunikation, hvor du kan møde dine kolleger på en god måde.

Her er nogle eksempler på, hvad du kan gøre i webappen:

  • Modtage og foretage opkald eksternt/internt
  • Omstille opkald internt/eksternt
  • Bruge adressebog
  • Se status på kolleger
  • Bruge søgefunktionen i din adressebog
  • Chatte, sende e-mails og SMS
  • Besvare opkald fra køer
  • Indstille henvisninger
  • Lytte til voicemails
  • Se opkaldshistorik
  • Vælge hvilket nummer, du vil vise udadtil

Download vores apps her.

Web-app

Vores webapp, som er fuldstændig identisk med Desktop-appen, gør det nemt at håndtere telefoni, omstillingsbord og tickets direkte fra din browser.

Andre populære funktioner

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Tilslutning

Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dørtelefoner.

Tilgængelighedsstatus

Vis og administrer din tilgængelighedsstatus udadtil i vores app for at sikre korrekt opkaldshåndtering både internt og eksternt.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!