Man with cellphone

At tildele ejere til tickets gør det nemt at give en bestemt medarbejder ansvaret for en igangværende ticket. Det tydeliggør, hvem der er ansvarlig for at føre sagen frem til en løsning, og letter opfølgningen. Det reducerer dobbeltarbejde og sikrer, at alle sager har en klar kontaktperson, hvilket bidrager til effektiv håndtering og bedre kundeservice.

Tildel ejere til tickets

Tildel en ansvarlig person til en ticket for at få en klarere ansvarsfordeling og opfølgning.

Andre populære funktioner

Samarbejde på tickets

Få mulighed for at arbejde sammen med kolleger på en overskuelig og effektiv måde gennem delte felter, tagging og arbejdsområder.

Interne noter

Tilføj interne noter til tickets for bedre teamkommunikation.

Kategorier på tickets

Kategoriser tickets for at få bedre struktur og hurtigere behandling.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!