Vores populære funktion Optagelse af samtaler giver dig mulighed for at optage både indgående og udgående opkald, uanset om de foregår via din numrene tilknyttet din IP-telefon eller softphone, din mobil eller gennem et køsystem. Du kan bruge dine optagede samtaler til træning, sikkerhed og overholdelse af love og regler.

Vælg at integrere med Touch Call Recording eller GuardREC for at sikre at du overholder love og regler som MiFiD II. Du kan også identificere opkaldere med vores BankID-integration for ekstra sikkerhed. Udgående og indgående opkald optages og gemmes som standard i 24 måneder, og det er nemt at tilføje eller slette optagelser.

Husk: Du skal have tilladelse til at lytte til de optagede samtaler. Administratorer med de rigtige rettigheder kan få adgang til alle optagede samtaler.

Optagelse af samtaler

Optag dine telefonsamtaler for bedre træning, sikkerhed og compliance. Optagelsen starter automatisk eller manuelt og gemmes som standard i op til 2 år.

Andre populære funktioner

Planlæg begivenheder og helligdage

Planlæg brugerdefinerede begivenheder og helligdage i dit omstillingsbord. Spar tid ved at massehåndtere ændringer og sørg for, at dine IVR'er og køer altid er opdateret med de korrekte åbningstider.

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Tilslutning

Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dørtelefoner.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!