Omstillingsbord

Opkaldsstyring

Opkaldsstyring gør det nemt at håndtere flere opkald. Skift mellem indgående opkald, sæt dem på hold, tag imod opkald fra kolleger eller grupper, og sæt musik på hold. Perfekt til problemfri kommunikation i teams.

Smartrouting

Skab intelligente regler, og automatisér opkaldsdistribueringen i dit omstillingsbord ved fx. at oprette forbindelse til eksterne systemer.

Hurtigvalg

Vil du have hurtigvalg til interne opkald? Så er denne funktion noget for dig.

Forsinkede svargrupper

Vil du have, at en gruppe kømedlemmer skal modtage opkald, når en anden gruppe ikke har svaret inden for et bestemt tidsrum? Så kan du bruge funktionen forsinkede svargrupper og tilpasse, hvem der skal ringes op og efter hvor lang tid.

Planlæg dit omstillingsbord

Op til ferien kan du nemt planlægge midlertidige ændringer i åbningstiderne, så de tager højde for medarbejdernes kommende ferie og ændringer i tilgængelighed. Opret fx. et vagtnummer i admin-portalen, tilføj en besked, der informere kunden og planlæg hvad der mere skal ske. Du kan selvfølgelig redigere køen, for et enkelt kømedlem eller masseredigere for alle medlemmer på køen samtidig, hvis du har brug for det.

Ringetoner

Vi har et stort bibliotek af fantastiske ringetoner - så du kan altid vælge den, der passer bedst til dit humør og din personlighed.

Web-app

Vores webapp, som er fuldstændig identisk med Desktop-appen, gør det nemt at håndtere telefoni, omstillingsbord og tickets direkte fra din browser.

Desktop-app til Windows/MacOS

Vores desktop-app findes til både Windows og MacOS. Med vores app på computeren bliver det nemmere end nogensinde før, at håndtere din kommunikation, intern som ekstern, direkte fra din computer uden problemer.

Mobil app

Hele virksomhedens telefoni, omstillingsbord og ticketingsystem i lommen! Med vores mobilapp kan du foretage opkald, chatte med kolleger, se live-statistikker og administrere omstillingsbordet - nemt og bekvemt, uanset hvor du er.

Opkaldsstrategier

Indstil strategier for, hvordan indgående opkald behandles og fordeles i dine køer mellem medlemmerne.