Med smartrouting kan du automatisere og indstille avancerede regler for opkaldsdistribueringen, og forbinde omstillingsbordet med dine eksterne systemer som fx. CRM-, ERP- eller andre kundevendte systemer. Det giver dig rige muligheder for at udnytte data fra dine øvrige systemer, og fx. bruge denne data til at dirigere opkald baseret på kundestatus, medlemskab eller andre forretningskritiske variabler. Det sikrer, at det rigtige opkald altid når direkte frem til den mest relevante person eller afdeling på det rigtige tidspunkt, samtidig med at arbejdsbyrden lettes og processer optimeres. Automatisering i omstillingsbordet forbedrer kundeoplevelsen markant ved at tilpasse flowet og bestemme hvad der skal ske med opkald, uden at det er nødvendigt at overvåge hver enkelt interaktion manuelt. Det gør dit omstillingsbord endnu mere fleksibelt og kan tilpasses din virksomheds behov.

Smartrouting

Skab intelligente regler, og automatisér opkaldsdistribueringen i dit omstillingsbord ved fx. at oprette forbindelse til eksterne systemer.

Andre populære funktioner

Min oversigt

Min oversigt, under fanen PBX-tjenester i vores softphone, giver et overblik over dine køer og agenter, herunder realtidsinformationer omkring antal opkald i kø, indloggede og tilgængelige brugere og længste ventetid.

Tilslutning

Tilslutningsfunktionen giver dig mulighed for nemt at forbinde vores telefoni med enheder som konferencetelefoner, analog fax eller dørtelefoner.

Tilgængelighedsstatus

Vis og administrer din tilgængelighedsstatus udadtil i vores app for at sikre korrekt opkaldshåndtering både internt og eksternt.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!