Med Telavox i Microsoft Teams får du en stærk telefoniløsning, der samler telefoni, tilgængelighed og kalenderstyring i én platform, så du nemt kan håndtere dine opkald.
Saml alle vigtige funktioner ét sted og undgå at skifte mellem værktøjer. Integrér telefoni og CRM i én samlet platform.
Saml alle vigtige funktioner ét sted og slip for at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og helpdesk i samme platform.
Saml alle vigtige funktioner ét sted og undgå at skifte mellem værktøjer. Integrér telefoni og CRM i én samlet platform.
Få kundeoplysninger automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med ét enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og få adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger vist automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Få kundeoplysninger frem automatisk ved indgående opkald og direkte adgang til den fulde kundeprofil med et enkelt klik.
Saml alle vigtige funktioner på ét sted uden at skifte mellem værktøjer. Kombinér telefoni og CRM i én platform.
Saml alle vigtige funktioner ét sted og undgå at skifte mellem værktøjer. Integrér telefoni og CRM i én samlet platform.
Med vores Brilliant-integration kan du sende opfølgende surveys, efter at opkaldene afsluttes. Forbind dine valgte køer og bestem, hvordan og hvornår de skal sendes ud via Brilliant. Helt automatisk.
Visualisér opkaldsstatistikker og analysér data direkte i Power BI. Skab brugerdefinerede grafer og diagrammer for at få dybere indsigt og bedre grundlag for beslutningstagen.
Brug din Google-konto til at logge ind, forbinde din kalender og synkronisere kontakter med Telavox.
Optimér kontakten mellem patienter og sundhedspersonale med funktioner som planlagte tilbagekald og håndtering af flere kanaler - telefon, SMS, chat og video.
Automatiser og strømlin håndteringen af medarbejderoplysninger. Synkroniser opdateringer direkte fra din Microsoft-konto.
Brug din Microsoft-konto til at logge ind, forbinde din kalender og synkronisere kontakter med Telavox.
Med Telavox i Microsoft Teams får du en stærk telefoniløsning, der samler telefoni, tilgængelighed og opkaldsstyring i én platform, så du nemt kan håndtere dine opkald.
Optag og lagre optagede samtaler i overensstemmelse med lovkrav som MiFID II og GDPR. Det giver fuld kontrol over optagelser og forenkler overholdelse og procesforbedring.
Identificering med BankID direkte igennem Telavox. Valider kundens identitet før eller under opkaldet nemt og sikkert uden at skifte system.
Saml alle vigtige funktioner på ét sted. Medarbejderne kan fokusere på kundeopkald uden at skifte mellem værktøjer, hvilket sparer tid og reducerer distraktioner.
Du kan nemt selv oprette og tilpasse nye integrationer og automatiseringer med færdige byggeklodser direkte i vores app.
Forbind nemt Telavox med dine vigtigste systemer og få relevante kundeoplysninger vist, direkte i opkaldsmodulet. Vil du gerne se kundens e-mail, firmanavn eller Account Manager? Eller måske om de har en igangværende ordre hos jer? Du kan få alle de vigtige oplysninger vist direkte i opkaldet for at kunne levere en enestående kundeoplevelse – uden nogensinde at skulle forlade opkaldsmodulet. Så enkelt er det.
Lad oplysninger i dine systemer styre opkaldsdistribueringen, når dine kunder ringer til dit omstillingsbord. Vil du automatisk dirigere opkaldet til kundens account manager eller til en VIP-kø? Måske vil du indsamle kundens ordrenummer før opkaldet og sætte kunden i forbindelse med den rigtige afdeling? Vi giver dig byggestenene til at imødekomme alle dine unikke behov direkte i vores app.