Oplev vores AI-receptionist. Altid tilgængelig for dine kunder.

Fra ikke-fungerende telefoni til en brugervenlig løsning takket være Telavox

GetAccept

Udvikler en platform, der hjælper virksomheder med at dele dokumenter og kontrakter, automatisere salg og tilpasse deres kommunikation i et digitalt salgsrum.

Steder

USA, Storbritannien, Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Antal medarbejdere

200

Kunder siden

2022

"Jeg sætter pris på appens brugervenlighed: Det er meget nemt at administrere brugere og ændre oplysninger, når det er nødvendigt."

Johan Krantz

Chief Operating Officer hos GetAccept

Om virksomheden

GetAccept blev grundlagt i 2015 af fire svenske iværksættere med visionen om at forenkle tilbuds- og underskriftsprocessen og dermed muliggøre flere og hurtigere forretningsaftaler. Deres platform hjælper virksomheder med at dele dokumenter og aftaler, automatisere salgsprocesser samt tilpasse deres kommunikation i et digitalt salgsrum.

Virksomheden har haft en imponerende vækstrejse: På ét år gik de fra 40 ansatte til 140 på hovedkontoret. I alt er de over 200 personer verden over. De har kontorer i USA, Storbritannien, Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Ung kvinde skriver på sin smartphone. Tekst: 02/03/2021 New York, USA. Indsat firkant med mand, der hilser med hånden hej, og uddrag af chatsamtale mellem manden og kvinden.

 

Udfordringen

Johan Krantz er Chief Operating Officer hos GetAccept. Der arbejder han med alt fra Customer Success- og Support-strategier til flere praktiske opgaver på kontoret.

Louise von Bodungen er Office & Management Coordinator, hvilket betyder, at hun har ansvaret for alt, der har med deres hovedkontor i Malmø at gøre.

Ringer du til GetAccepts kontor i Malmø, får du et valg: vil du tale med supportafdelingen eller med kontoret? Det var i hvert fald meningen, det skulle fungere sådan, men deres tidligere telefonudbyder levede ikke op til forventningerne.

“Mobilappen fungerede ikke, som den skulle,” siger Johan. “Når der kom et opkald, ringede det ikke, og når jeg ville svare, var jeg afbrudt fra systemet.”

Han forklarer, at folk var nødt til at sidde ved deres computer for at besvare opkald. Dette påvirkede især Louise:

“Med vores tidligere løsning kunne jeg ikke viderestille opkald via mobilen, så til sidst besvarede jeg ikke telefonen. At ikke kunne viderestille via mobilen var ubrugeligt, da jeg ikke går rundt med min computer. Vores hovedkontor er 2.300 kvadratmeter stort, og jeg er sjældent på samme sted.”

Løsningen

Louise var med til at udarbejde, hvordan kontortelefonen skulle fungere.

“Jeg bruger næsten udelukkende telefoncentralen på mobilen, og det er supernemt at håndtere. Jeg kan godt lide, at man i Telavox-appen kan markere sig som optaget i et møde og koble telefoncentralen til sin kalender, så de er synkroniserede – det er en stor hjælp for mig.”

Et håndtryk mellem to personer.

Selve implementeringen af Telavox blev gennemført i starten af 2022.

“Overgangen var glidende og problemfri. Det har været en stor forbedring. Nu kommer opkaldene derhen, hvor de skal,” siger Johan.

Resultatet

I forbindelse med skiftet til Telavox er de problemer, som GetAccept tidligere kæmpede med, nu blevet løst, fortæller Louise:

“Skiftet har gjort at jeg er blevet meget mere effektiv. Tidligere var jeg enten bundet til min computer for at kunne besvare opkald, og så kunne jeg ikke lave andet på kontoret, eller også missede jeg opkald, som jeg alligevel ikke kunne viderestille. Det var ikke optimalt. At endelig kunne besvare opkald og viderestille samtaler er en stor forbedring.”

Også Johan har bemærket markante forskelle:

“Telavox har en stabil telefonicentral, mens vi samtidig selv kan foretage ændringer. I dag har vi bedre stabilitet og nye funktioner, og mobilappen fungerer, som den skal. Vi er superglade.”

Skiftet har også forbedret GetAccepts supportafdeling.

“I dag har vi et bedre overblik over opkaldene. Det er nemmere at følge op på sager, og vi kan tage bedre hånd om vores kunder.”

Louise mener, at deres tidligere leverandør forstyrede deres arbejdsgang, mens Telavox’ løsning er noget, de slet ikke behøver at tænke på.

“Jeg sætter pris på brugervenligheden i appen: det er supernemt at håndtere brugere og ændre information efter behov. Det er enkelt og letter mit arbejde. Jeg er virkelig tilfreds med, at vi skiftede til Telavox.”

Flyt din telefoni til os i dag

Er du klar til at arbejde smartere? Køb vores tjenester direkte, eller kontakt os for en personlig demo.