Med et udseende, der er synkroniseret med vores andre platforme og med smarte funktioner, gør Telavox’ desktop-app dit arbejde meget lettere, sjovere og sparer dig for en masse tid.
Noget, vi er særligt stolte af, og som vi ofte får ros for, er designet af Telavox. Ved at kombinere en moderne grænseflade med brugervenlighed er det lykkedes os at skabe noget nyt i en branche, der tidligere har været præget af kedelig og dårlig software. Det faktum, at det også forenkler dit arbejde, gør, at vi mener, at Telavox til Mac/Windows er mere end verdens bedste softphone.
Enklere admin-løsning
Før i tiden kunne du kun administrere dit omstillingsbord i administratorportalen. I dag kan du administrere ting, der skal organiseres løbende, i desktop-appen. Det betyder, at du ikke behøver at logge ind i din browser, hver gang du har brug for at ordne noget. Desktop-ikonet er kun et klik væk.
Tal med kunderne via live chat
I 2019 lancerede vi livechat, som du kan installere på din hjemmeside, og det blev straks meget populært. Med livechat bliver du lettere at nå hurtigt og gør det lettere for dine kunder ved at tilbyde flere kommunikationskanaler til din virksomhed. I Telavox’ desktop-app kan du nemt svare på indgående chats. Prøv det, hvis du ikke allerede har gjort det. Du kan finde flere fordele ved live chat her.
Endnu bedre intern kommunikation med crueler chat
Du kan chatte en-til-en eller i grupper, men også oprette chatrum og indlæg, som kan kommenteres og likes. Chat + de bedste funktioner fra sociale kanaler = gode betingelser for vellykket intern kommunikation. Dette er perfekt for dem, der bruger Telavox dagligt.

Tricks til at gøre dit arbejde lettere i Telavox desktop
I Telavox’ desktop-app kan du integrere med Google og Microsoft for at indlæse kontakter og synkronisere kalenderen, planlægge arbejdstid, se din PIN- og PUK-kode, justere profiler, ændre opkalds-id, administrere voicemail, blokere/prioritere telefonnumre, se, hvor meget data du har brugt, tanke op og meget mere.
En superblød telefon
Nogle af vores mest populære funktioner er autosvar og muligheden for at vælge opkald fra din kollega. Automatisk svar er præcis, hvad det lyder som – opkald besvares med det samme, uden at du behøver at klikke på en svarknap.
Sådan aktiverer du udgående opkald: Klik på Indstillinger (tandhjulet). Gå til Opkaldsmetode, vælg Opkald med en anden IP-telefon, og aktiver Automatisk svar.
Tag imod opkald fra din kollega Hvis din kollega modtager et indgående opkald til sin fastnettelefon, kan du tage imod det ved at klikke på din kollegas telefonikon. Så let som ingenting!
Det nye er, at du også kan vælge opkald fra køer, og det er endnu nemmere at viderestille opkald til en kollega via opkaldsvisningen.
Sådan aktiverer du softphonen
1. Klik på Indstillinger (tandhjulet).> Under Indstillinger – Generelt skal du ændre Opkaldsmetode til Opkald direkte (med VoIP).
>> 2. Aktivér derefter Modtag indgående opkald under Indstillinger – Generelt – Lyd og video.
3. Gennemgå lydindstillingerne.
Hold godt øje med din kø
Få flere oplysninger om den, der ringer op, f.eks. hvor længe de har ventet i køen, og hvilken medarbejder de sidst talte med. Har du en kø, du holder af? Nu kan du foretrække den, så den står øverst i køvisningen.
Måske vigtigst af alt, løbende udvikling og opdateringer
Desktop-applikationen er bygget på nye teknologier, som gør det lettere for os at udvikle og bygge nye funktioner. Så forvent, at vores desktop-app bliver bedre og bedre hele tiden!
Kort sagt: Denne software har alt, hvad du behøver for at kommunikere effektivt med kunder og kolleger. Download den nye Telavox desktop-app til Mac/Windows. Den er simpelthen uimodståelig.