Sådan forbedrer du din kundeservice med Contact Lookup

Sektioner

Flyt din telefoni til os i dag

Behold dine tal, så hjælper vi dig med flytningen og kommer i gang med det samme.

I stedet for at bruge værdifuld tid på at lede efter kundeoplysninger, når nogen ringer, kan du lade dit CRM-system finde de oplysninger, du har brug for. Contact Lookup er en integration fra Telavox, der passer til de mest populære CRM-systemer. Se her, hvordan du kan forbedre kundeoplevelsen med Contact Lookup.

Hvordan kundeoplevelser hænger sammen med forretningssucces

Kunderne er mere tilbøjelige til at fortsætte med at handle med dig, hvis de har en positiv oplevelse. Det siger sig selv! Det gælder alt fra, hvordan de opfatter interaktionen med din kundeservice, til hvor nemt det er at navigere på din hjemmeside eller foretage et køb.

En positiv oplevelse kan også føre til, at dine kunder efterlader positive anmeldelser på nettet, hvilket tiltrækker nye kunder. Kort sagt er det afgørende at prioritere kundeoplevelsen for at opbygge loyalitet, få flere kunder og skille sig ud fra konkurrenterne. Læs mere om, hvordan et kontaktcenter forbedrer kundeoplevelsen.

INFOGRAFISK Forsidebillede-SE-01

Brug kontaktopsporing til at give bedre service

Kunderne vil have personlig service. For at give dem det, skal dit kundeserviceteam hurtigt vide, hvem der ringer, og få de oplysninger, der er nødvendige for at hjælpe kunden så hurtigt som muligt. Det er her, Contact Lookup kommer ind i billedet.

Contact tracing er som et avanceret opkalds-id. Når nogen ringer, scanner integrationen automatisk dit CRM- eller kundestyringssystem for at give agenten et detaljeret billede af den, der ringer. Det kan omfatte navn, e-mail, telefonnummer eller kundens kontaktperson i din virksomhed. Agenten kan derefter automatisk åbne kundens kontaktkort for at se flere detaljer direkte i dit system, besvare opkaldet eller omdirigere det til den person, der er ansvarlig for kunden.

Og hvordan er det relevant for din virksomhed?

4 fordele ved at bruge kontaktopsporing til en bedre kundeoplevelse

1. Personlig og effektiv kundeservice

Contact Lookup giver dig mulighed for øjeblikkeligt at hente relevante kundeoplysninger, herunder tidligere interaktioner, købshistorik og præferencer. Du kan også få oplysninger om, hvem der er den rette kontaktperson, og du kan stille opkaldet direkte videre til den rette person. Det betyder, at du kan yde en service, der føles personlig.

2. Hurtigere sagsbehandling og mere tilfredse kunder

Ved at integrere kontaktopsporing i kundesupportsystemer kan agenter nemt få adgang til kundekontaktoplysninger, hvilket eliminerer behovet for manuelle søgninger og reducerer svartiderne. Det fører til hurtigere sagsbehandling og forbedret kundetilfredshed, da du kan reducere tiden til løsning.

3. Forbedret samarbejde mellem afdelinger

Da integrationen gør det nemt at dele kundeoplysninger mellem forskellige afdelinger, bliver det nemmere at samarbejde. Salgs-, kundesupport- og marketingteams kan få adgang til relevante data og yde ensartet service, hvilket fører til en samlet oplevelse for kunden.

4. Et holistisk syn på kunderejsen

Contact Lookup kan integreres med forskellige CRM-platforme, sagsbehandlingssystemer eller kommunikationsværktøjer, så du får et holistisk overblik over, hvordan dine kunder interagerer med dig.

Fortsæt med at læse: 5 grunde til at integrere dit cloud exchange- og CRM-system

Sådan fungerer kontaktopslag

Telavox tilbyder integrationer med mange forskellige CRM-systemer. Du kan f.eks. få direkte forbindelse til HubSpot, Salesforce, Lime og Zendesk inden for Telavox-platformen. Integrationen trækker oplysninger fra disse systemer ind i Telavox, og du kan nemt se kundeprofilen direkte, når nogen ringer. Vi tilbyder også CTI CRM-integrationer, hvor du i stedet indsætter Telavox-telefoni i dit CRM og ringer direkte fra den platform, du allerede har.

Se alle vores integrationer til kontaktopsporing, og kontakt os, hvis du har spørgsmål.

Sammenfatning

Contact tracing sikrer, at du ikke skal bruge ekstra tid på at søge efter en masse oplysninger, før du kan hjælpe kunden. Det betyder, at du kan arbejde mere effektivt, og at dine kunder får hurtigere svar, hvilket igen resulterer i øget kundetilfredshed.

Så måske er der ikke så meget at tænke på? Ring direkte til os på +46 40 620 00 00 for at diskutere integrationer, eller send os en besked via vores kontaktformular.

Kom i gang med Telavox i dag!

Tal med en af vores eksperter, eller køb nu, og oplev ubegrænsede erhvervsopkald.