"Det var en no-brainer for os at vælge Telavox. Det er nemt at skalere op efter behov og giver mulighed for mange kontaktkanaler til kunderne."
Johan Plambeck
Medstifter og salgschef hos Nordhaus
Om virksomheden
Nordhaus blev grundlagt i 2019 og arbejder for løbende at udvikle og skabe arbejdstøj, der lever op til kundernes behov. Deres grundprincip er altid at kombinere funktion med stilrene produkter, foretage omhyggelige materialevalg og altid have kunden som bruger i fokus. Hovedkontor og lager ligger i Malmø, og størstedelen af produktionen foregår i Estland.
Udfordringen
Bukser, der glider ned, bukser med dårlig komfort og bukser med syninger, der sprækker. Det er en irriterende virkelighed for mange håndværkere derude. Grundlæggerne bag Nordhaus har taget kritikken til sig og skabt fremtidens arbejdsbuks – miljøvenlig, prisvenlig, ligestillet og med stretch. Johan Plambeck, medstifter og salgschef hos Nordhaus, fortæller, at Telavox har været med fra starten.
“Det var en selvfølge for os at vælge Telavox. Det er let at skalere efter behov og muliggør mange kontaktveje for kunderne,” siger han.

De tre grundlæggere af Nordhaus, Johan Plambeck, Patrik Bruzelius og partneren David Pettersson.
Pandemien stoppede dem ikke
På trods af den verserende covid-pandemi under lanceringen midt i maj 2020 gik det rigtig godt. De fik god respons og fører dialog med kunder via sociale medier, som er Nordhaus’ vigtigste markedsføringskanaler.
“Mange siger, at dette er utroligt efterspurgt – hovedsageligt kvinder, som har været vant til, at bukseformen er tilpasset mænd. Vi har to forskellige varianter at vælge imellem. Den ene model er smallere i taljen og mere figursyet omkring sædepartiet, og den anden er mere lige i modellen,” siger Johan.
Løsningen
Telavox til geografisk spredte eller mobile teams
Hos mange detailhandlere skal medarbejderne kunne være mobile – med infrastrukturen i skyen og geografisk spredte teams i kontakt med kunderne og supportcentre. Det giver hurtig service og problemfri opkaldsoverførsel for kunderne og gør det muligt at overføre instruktioner og information fra de ansvarlige til folk i marken – og omvendt.
Via systemer med cloud-PBX’er kan kunderne nemt rutes direkte til den person, der er bedst egnet til at svare, og der er ingen risiko for, at opkaldet ved et uheld bliver afbrudt, så kunderne bliver irriterede.

“Vi vil kunne være tilgængelige for vores kunder”
Johan Plambeck
Medstifter og salgschef hos Nordhaus
Resultatet
Telavox hjælper Nordhaus med at møde kunderne
Nordhaus er fuldt digitaliseret, hvilket Johan ser som både en fordel og en udfordring:
“Indtil videre har vi ingen showrooms, og vi ønsker ikke at gå via forhandlere. I stedet satser vi meget på tydelige billeder og video samt logistikløsninger til returneringer. Her spiller Telavox også en vigtig rolle i vores bestræbelser på at møde kunderne på deres præmisser,” siger Johan.
For Nordhaus var det en selvfølge at vælge Telavox på grund af skalerbarheden og kommunikationsmulighederne.
“Vi vil kunne være tilgængelige for vores kunder. Derfor er cloud-PBX’en suveræn, så vi kan skiftes til at tage opkald. Også køfunktionen og velkomsthilsenen er i top. Statistikværktøjet, hvor vi kan se, hvor mange der har ringet ind, missede opkald og så videre, er også meget nyttigt. Når vi får gang i forretningen, bliver disse nøgletal værdifulde,” siger Johan.