For os har implementeringen af Telavox været en rigtig succeshistorie.
Frida Häggström
Driftschef hos Logex
Om virksomheden
Logex tilbyder logistiktjenester med fokus på fødevaretransporter til kunder i hele Norrland med tilhørende rutetrafik til Stockholm, Göteborg og Skåne. Virksomheden har også pakkeløsninger til lager, logistik og distribution baseret på kundernes specifikke behov og ønsker.
Hovedkontoret ligger i forbindelse med selskabets terminal i Umeå. Deres terminaler findes i Gävle, Sundsvall, Skellefteå og Luleå.
Udfordringen
Med over 100 køretøjer på vejene og endnu flere ansatte rundt om i landet er det vigtigt, at kommunikationen fungerer. Og at man hurtigt kan få hjælp, hvis der opstår problemer. Frida Häggström er driftschef hos Logex AB. Hun håndterer virksomhedens omstilling og telefoni. Da de ledte efter en telefonileverandør, var det vigtigt for dem med et højt serviceniveau.
“Vi ønskede at have vores egen kontaktperson og slippe for at blive sluset rundt, som man ofte gør hos de største teleselskaber”, siger hun.
Fleksibilitet er centralt i en branche i konstant forandring som vores. Så er Telavox det naturlige valg af operatør.
Frida Häggström
Driftschef hos Logex
Løsningen
Valget af leverandør faldt på Telavox, primært på grund af den personlige behandling. Med Telavox har Logex en personlig Customer Success Manager. Han hedder Martin Hansson. Frida synes, at den tætte kontakt er uvurderlig.

Martin Hansson, Customer Success Manager hos Telavox.
“Martin har et meget godt kendskab til vores koncern og vores specifikke omstillingsløsning. Vi kan klare det meste selv, og Martin hjælper os, hvis det er nødvendigt. Han har simpelthen styr på det hele. Det gør kommunikationen ekstremt nemt og enkelt”, siger Frida.
En fleksibel telefoncentral for virksomheder i forandring
Frida sætter pris på fleksibiliteten i Telavox.
“Fleksibilitet er centralt i en branche i konstant forandring som vores. Så er Telavox det naturlige valg af operatør.”
Hun sparer meget tid ved at klare størstedelen af administrationen selv.
Resultatet
“For os har implementeringen af Telavox været en rigtig succeshistorie. Det er utroligt værdifuldt for os hurtigt at kunne omstille os, når vores behov ændrer sig”, siger hun.
En stor medarbejderstab betyder, at der ofte sker ændringer, noget som i Telavox tager minimal tid og kraft at håndtere.
“Uanset om jeg skal spærre et simkort, tilføje data eller anskaffe nye licenser, så kan jeg løse det selv. Det er utrolig nemt”, siger Frida.
“De fleste behøver ikke engang nogen oplæring”
Det brugervenlige interface i Telavox gør, at onboardingen af nye brugere går hurtigt og let.
“Vi har ret mange brugere. De fleste behøver ikke engang nogen oplæring – Telavox er så intuitivt og enkelt at bruge”, siger Frida.
Logex vokser i hurtigt tempo, og der ansættes løbende nyt personale, hvilket hele tiden stiller nye og højere krav til tilgængelighed, kommunikation og kundeservice.
“Tjenesten vokser med os, når vi udvikler os. Vi ser Telavox som en langsigtet partner, der hjælper os med at løse udfordringer, der opstår undervejs”, siger Frida.