"Med Telavox er det hurtigere at reagere, og vores kunder behøver ikke at vente så længe. Nu har vi kontrollen. Og vi har fuld kontrol over vores omkostninger."
Frank Holfve
Digital projektleder hos Inte Bara Post
Om virksomheden
Inte Bara Post (tidigare Ryska Posten) er en Stockholm-baseret virksomhed, der siden 1998 har haft fokus på at levere hurtigt. Det, der startede som en cykelbud-tjeneste, er i dag en fuldt udbygget servicevirksomhed, der tilbyder tjenester over hele verden.
Udfordringen
Frank Holfve er digital projektleder hos Inte Bara Post og arbejder med virksomhedens digitalisering, forretningsudvikling og strategi. Tidligere havde de en klodset telefonsystemløsning, som var alt andet end intuitiv.
“Med vores tidligere leverandør kunne vi ikke se, hvad der skete i realtid. Vi kunne heller ikke logge ind, som det passede os. Man var nødt til at downloade en specifik klient og sidde ved netop den computer. Det betød, at folk ikke kunne træde til efter behov. Derudover så platformen ud, som om den var lavet til Windows 95.”

Frank Holfve, digital projektleder på Inte Bara Post.
"Med Telavox går det hurtigere at svare, og vores kunder slipper for at vente så længe. Nu har vi kontrol. Derudover har vi fuld styr på vores omkostninger."
Frank Holfve
Digital projektleder hos Inte Bara Post
Løsningen
Får et tiltrængt overblik.
I dag har virksomheden Telavox telefonsystem, hvilket ifølge Frank Holfve er en stor forbedring – han værdsætter interfacet, brugervenligheden og det overblik, man får som administrator.
“Nu har vi styr på vores brugere og vores køsystem. Jeg kan se, hvem der er i samtale, uanset hvor jeg er. Det er den bedste måde at se, hvad alle laver.”
Med Telavox får Inte Bara Post mere information om den, der ringer. Derudover er virksomheden blevet mere fleksibel.
“I Telavox’ løsning kan alle hjælpe til og besvare opkald. Det er en stor fordel.”
Resultatet
Sparer tid og penge
Takket være øget stabilitet, fleksibilitet og overblik har Inte Bara Post sparet en hel del tid og penge.
“Med Telavox går det hurtigere at svare, og vores kunder slipper for at vente så længe. Nu har vi kontrol. Derudover har vi fuld styr på vores omkostninger.”
Telavox – med på den digitale rejse
Hvis virksomheden støder på problemer, behøver Frank blot at ringe til sin Customer Success Manager hos Telavox.
“Det føles ikke som om, jeg ringer til nogen i en virksomhed, men snarere til en ven. Vi slipper for at bøvle med en besværlig Microsoft-support og kan nemt ringe til Benjamin (Inte Bara Posts kontaktperson). Det er derfor, man vælger Telavox – for den enkle support.”
Frank ser frem til at fortsætte med at bruge Telavox.
“Det er som juleaften hver gang, der kommer nye opdateringer til appen! Der er sket så meget siden, vi blev kunder, og det bliver bare bedre hver gang.”