Oplev vores AI-receptionist. Altid tilgængelig for dine kunder.

Förenade Bil sparer både tid og penge med Telavox

United Car

Bilforhandlere

Steder

Malmø, Lund, Helsingborg, Kristianstad, Ängelholm og Göteborg.

Antal medarbejdere

190

Kunder siden

2021

"Nu kan jeg støtte afdelingslederne på en helt anden måde. Hvis der er et problem, har jeg det fulde billede i appen."

Christina Carlsen

Projektleder hos Förenade Bil

Om virksomheden

Förenade Bil AB er en af landets ældste bilvirksomheder, grundlagt i 1921. Med deres lange erfaring inden for bilbranchen er de stolte af at kunne tilbyde deres kunder produkter med den nyeste teknologi samt fornem elegance. Förenade Bil findes i Malmö, Kristianstad, Lund, Helsingborg, Ängelholm og Göteborg.

Förenade Bils udstillingshal og butik i solnedgang

Förenade Bils anlæg i Malmö.

Udfordringen

Tidligere havde Förenade Bil-gruppens fire selskaber tre forskellige teleoperatører. Det førte til mere administration og gjorde det svært at få et overblik. Over tid blev supporten desuden forringet, og Förenade Bil begyndte at se sig om efter en anden løsning på markedet.

“Når kundeservicen hos vores tidligere leverandør ikke kunne hjælpe os, kontaktede jeg altid sælgeren, som jeg havde et godt forhold til. Men da han stoppede, blev det uholdbart,” siger Christina Carlsen, projektleder hos Förenade Bil.

Løsningen

Christina bruger meget sit netværk, når hun leder efter nye leverandører. Hendes tidligere kollega begyndte at arbejde inden for telekombranchen og anbefalede Telavox.

“På det tidspunkt var vi ikke helt modne, men jeg huskede Telavox. Efter et par år, da det blev aktuelt igen, sammenlignede jeg forskellige løsninger, og til sidst blev det Telavox,” siger Christina.

Brugervenligt interface

Bag beslutningen var blandt andet en gennemtænkt og tydelig præsentation.

“Alle løsninger har deres fordele og ulemper. Men jeg kunne virkelig godt lide, hvordan Josef Rostami, Sales Executive hos Telavox, introducerede platformen – alt virkede så enkelt at udføre i interfacet,” siger Christina.

Förenade Bil skiftede til Telavox under pandemien, og størstedelen af planlægningen blev håndteret via Teams.

“Selvom vi i den første tid aldrig mødtes fysisk, var vores projektleder hos Telavox, Morgan Arnhed, til meget stor hjælp. Jeg var imponeret,” siger Christina.

“Med Telavox har vi ikke kun reduceret vores telefonudgifter, men også sparet masser af tid. Det skal simpelthen bare fungere.”

Christina Carlsen

Projektleder hos Förenade Bil

Resultatet

Bilmekaniker arbejder i værkstedet med at justere hjulakslen på en ophængt bil.

Förenade Bil sætter pris på, at de ikke er afhængige af en ekstern leverandør for at foretage ændringer i telefoncentralen. Uanset hvor de befinder sig, kan de altid foretage hurtige justeringer via mobilappen.

For Christina var det vigtigt at finde en løsning, der var nem at bruge, men som havde avancerede funktioner, der kunne imødekomme Förenade Bils behov.

“Nu kan jeg støtte afdelingslederne på en helt anden måde. Hvis der opstår et problem, har jeg det fulde overblik i appen,” siger Christina.

Let at justere uanset hvor man befinder sig

Hun fortæller om en gang, hvor hun måtte stoppe bilen ved vejkanten mellem Helsingborg og Malmö.

“En nysgerrig kollega kom til at slukke for centralen på et anlæg. Men det fik jeg ordnet på et minut via mobilappen,” siger Christina og smiler.

Den største fordel ved Telavox ifølge Christina er, at hun ikke er afhængig af en ekstern leverandør for at foretage ændringer, det meste klarer hun nemt selv.

“Jeg hader at sidde i telefonkøer. Med Telavox har vi ikke kun reduceret vores telefonudgifter, men også sparet masser af tid. Det skal simpelthen bare fungere.”

Telavox gjorde det mere enkelt under pandemien

Under pandemien viste det sig også, at Telavox ville lette det daglige arbejde. En af Christinas yndlingsfunktioner er hurtigt at kunne tilføje nye medlemmer i grupper.

“Flere blev syge under pandemien, og da var det super nemt bare at viderestille til en anden via centralen. Jeg kan godt lide fleksibiliteten i systemet, og det har vi virkelig haft glæde af, når så mange har arbejdet hjemmefra eller været syge.”

Flyt din telefoni til os i dag

Er du klar til at arbejde smartere? Køb vores tjenester direkte, eller kontakt os for en personlig demo.