"Efter at have prøvet Telavox indså vi, at det var et perfekt match for vores virksomhed. Supportniveauet var imponerende, og det var tydeligt, at Telavox bekymrer sig lige så meget for kunderne som før vi valgte dem"
Mitch Miller
Administrerende direktør, ENA
Om virksomheden
ENA (European Nursing Agency) er en leverandør af hjemmesygepleje i hele Storbritannien. De har cirka 90 ansatte over hele Storbritannien, hvoraf 20 er baseret på hovedkontoret i Hertfordshire.
Løsningen
ENA’s mellemhandsleverandør Intuity Communications forsynede ENA med tre alternativer til potentielle telekommunikationssystemer, hvoraf et af dem var Telavox.
“Efter at have prøvet Telavox forstod vi, at det var et perfekt match for vores virksomhed. Supportniveauet var imponerende, og det var tydeligt, at Telavox går lige så meget op i deres kunder som før vi valgte dem,” siger Mitch.
Telavox telefoni og omstillingstjeneste gjorde det muligt for ENA at arbejde enklere og mere ensartet, hvilket styrkede den interne effektivitet enormt.
“Vi var nødt til at tilpasse vores forretningsmodel meget hurtigt og træffe beslutninger i højt tempo. Det gjorde det muligt for os at handle hurtigt og fokusere på at arbejde i vores daglige drift uden forhindringer eller begrænsninger fra fastnettelefoni,” siger Mitch.

Mitch Miller, Administrerende direktør, ENA.
Udfordringen
ENA indså, at de havde brug for at skifte til et telefonsystem med VOIP for at kunne samarbejde bedre og få en mere enkel tilgang til telefoni i deres virksomhed.
“Da vi har en mobil arbejdsstyrke, der arbejder rundt om i Storbritannien, havde vi brug for et telefonisystem, der passede ind i vores forretningsmodel. Vi var tvunget til at skifte vores tidligere telekommunikationsleverandør efter at have haft en dårlig oplevelse. Det var dyrt, ineffektivt og ufleksibelt,” siger Mitch Miller, administrerende direktør for ENA.
Inden for sundhedsvæsenet indføres der ofte mange nye regler og retningslinjer. Mitch fortsætter med at fortælle om vigtigheden af let at kunne kommunikere og dele information med hinanden.
“Inden for pleje og omsorg har vi fået meget kommunikation og opdateringer sendt til os fra lokale sundhedsmyndigheder og regeringen. Det er meget vigtigt for os at have en effektiv digital kommunikationsplatform for let at kunne dele informationen internt, så alle kan holde sig opdaterede”.
Læs videre: Hvordan UCaaS kan forbedre og reducere omkostningerne inden for sundhedsvæsenet
"At skifte fra vores tidligere system til Telavox var lige så revolutionerende som en huleboer, der opdager ild."
Mitch Miller
Administrerende direktør, ENA
Resultatet
ENA er meget tilfredse med deres nye telefonileverandør, og Mitch Miller beskriver onboardingen således:
“Et ord: Problemfrit! Vi er meget tilfredse med vores valg og fortryder intet. Supporten fra vores tidligere leverandører var ikke-eksisterende. Telavox har overgået alle vores forventninger ved at gøre det muligt for os at kommunikere problemfrit. At skifte fra vores tidligere system til Telavox var lige så revolutionerende som en huleboer, der opdagede ild!”
ENA sætter pris på brugervenligheden af interfacet i Telavox-appen.
“En stor fordel ved Telavox er enkelheden. Systemet er meget intuitivt og let at bruge. Mange af vores chefer kunne gennemføre administrationen i det cloudbaserede telefonisystem uden omfattende træning på grund af, hvor intuitivt systemet er. Dette gjorde det muligt for os at fokusere på det, vi er bedst til i vores daglige drift: at levere pleje, hvor vi bor,” siger Mitch.
Læs videre: IP-telefoni og fordelene det giver
Endelig kunne ENA arbejde på tværs af distancer
Mitch understregede også, at Telavox har skabt en enorm operationel effektivitet hos ENA. Han forklarer, at de historisk set altid var fysisk begrænset til deres hovedkontor på grund af deres faste telefonisystem.
“Telavox har gjort, at vi ikke længere er begrænset til at være på et fysisk kontor. Den indbyggede funktion til at vise kollegers tilgængelighed, har også gjort det muligt for teammedlemmer at være mere respektfulde over for deres kolleger. Deres status markeres under et andet opkald, til et møde eller på ferie.”
Vi spurgte Mitch, om han ville anbefale Telavox til en anden virksomhed efter hans seneste migrering til vores løsning. Hans svar:
“Helt sikkert! Jeg ville anbefale Telavox til enhver virksomhed. Hvis du ønsker et telefonisystem, der bare virker, er intuitivt og let at bruge, og som sparer tid og penge – så er Telavox systemet for dig.”