Hjem Integrationer Helpdesk Freshdesk
Links
Besvar og foretag opkald direkte i Freshdesk. Med Telavox’ app i Freshdesk får du fuld kontrol over at forbinde og parkere opkald, mens du holder fokus på dine kunder.
Se kundens historik over indgående eller igangværende opkald. Seneste opkald og tickets præsenteres og linkes, så du hurtigt kan klikke dig videre til den relevante ticket eller kontakt i Freshdesk.
Ved at kunne se tidligere interaktioner kan du personliggøre din kommunikation og yde en mere relevant og personlig service.
Når du besvarer opkald i Telavox, hentes relevante kundeoplysninger automatisk fra Freshdesk. Du kan straks se den, der ringer, firmanavn, e-mail og ansvarlig account manager – alt sammen for at yde den bedst mulige service fra første sekund.
Alle opkald, du håndterer i Telavox, knyttes automatisk til den rigtige kontakt i Freshdesk. Det giver dig øjeblikkelig adgang til kundens komplette historik, mulighed for at optage opkaldsnoter og et klart overblik over igangværende sager og muligheder. Det strømliner både din opfølgning og din løbende kundeplejeindsats.
For at installere appen skal du bruge din Freshdesk API-nøgle og dit Freshdesk-domæne (mycompany.freshdesk.com).
Optimer din kundekommunikation ved at integrere Telavox med Freshdesk.
Spar tid, forbedr kundeoplevelsen, og strømlin arbejdsgangene for dit team.
Administrer alle dine telefonopkald direkte i Freshdesk. Spar tid ved at have alle oplysninger på ét sted, og øg effektiviteten i hver eneste kundekontakt.