Freshdesk

Helpdesk
Samler alle vigtige funktioner ét sted. Agenter kan fokusere på kundeopkald uden at skifte mellem værktøjer, hvilket sparer tid og reducerer distraktioner.

Links

Håndtering af opkald i Freshdesk

Besvar og foretag opkald direkte i Freshdesk. Med Telavox’ app i Freshdesk får du fuld kontrol over at forbinde og parkere opkald, mens du holder fokus på dine kunder.

Log opkald og informationer i realtid

Effektiviser dit arbejde ved nemt at kunne logge opkald og oprette sager mens opkaldet foregår.

Fuldt overblik over tidligere opkald og sager

Se kundens historik over indgående eller igangværende opkald. Seneste opkald og tickets præsenteres og linkes, så du hurtigt kan klikke dig videre til den relevante ticket eller kontakt i Freshdesk.

Hurtig adgang til vigtige kundeoplysninger

Ved at kunne se tidligere interaktioner kan du personliggøre din kommunikation og yde en mere relevant og personlig service.

Synkroniser information til Telavox

Når du besvarer opkald i Telavox, hentes relevante kundeoplysninger automatisk fra Freshdesk. Du kan straks se den, der ringer, firmanavn, e-mail og ansvarlig account manager – alt sammen for at yde den bedst mulige service fra første sekund.

Hurtig adgang til kundekortet

Alle opkald, du håndterer i Telavox, knyttes automatisk til den rigtige kontakt i Freshdesk. Det giver dig øjeblikkelig adgang til kundens komplette historik, mulighed for at optage opkaldsnoter og et klart overblik over igangværende sager og muligheder. Det strømliner både din opfølgning og din løbende kundeplejeindsats.

Krav til Telavox-appen i Freshdesk

  • Telavox CRM Integration tillægstjenesten.
  • Salesforce Enterprise Edition med Lightning-apps.
  • Læse- og skriverettigheder til: Account, Case, Contact, Lead, Task Objects.

Installer fra markedspladsen

  1. Find Telavox-appen på Freshworks Marketplace.
  2. Tryk på “Installer”, og følg instruktionerne.

For at installere appen skal du bruge din Freshdesk API-nøgle og dit Freshdesk-domæne (mycompany.freshdesk.com).

Log ind på Freshdesk

  1. Tryk på Telavox-logoet i navigationsmenuen.
  2. Log ind med dine Telavox-kontooplysninger.

Krav til kontaktopslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup tillægstjenesten.
  • For at komme i gang med kontaktopslag skal du sørge for, at den konto, du bruger, har API-adgang.

Installation af kontaktopslag

  1. Installer Freshdesk Contact Lookup i Telavox’ administratorportal (App Directory).
  2. Udfyld dine Freshdesk-loginoplysninger.
  3. Tryk på “start integration”.

Tilføjelse af kontaktopslag til brugere

  1. I Telavox’ administratorportal skal du navigere til Brugere -> Call Widgets.
  2. Vælg de brugere, der skal have kontaktopslag.
  3. Klik på “Tilføj” i sektionen til højre.
  4. Vælg Salesforce Lookup Widget.

Andre oplysninger

For at kontaktopslag fungerer korrekt, skal alle telefonnumre i dit CRM-system være gemt i E.164-formatet. Dette format kræver, at numrene starter med “+” efterfulgt af landekoden, uden specialtegn som mellemrum, parenteser eller bindestreger. Eksempel på et gyldigt nummer: +46123123123.

Fordele ved at integrere Freshdesk med Telavox

Optimer din kundekommunikation ved at integrere Telavox med Freshdesk.
Spar tid, forbedr kundeoplevelsen, og strømlin arbejdsgangene for dit team.

Mere effektiv kundeservice

Administrer alle dine telefonopkald direkte i Freshdesk. Spar tid ved at have alle oplysninger på ét sted, og øg effektiviteten i hver eneste kundekontakt.

Personlige kundeoplevelser

Få øjeblikkelig adgang til vigtige kundeoplysninger under opkaldet. Lever en mere informeret, problemfri og personlig kundeoplevelse – uden at skifte mellem værktøjer.

Reduceret administration

Automatisér registrering og opdatering af kundedata, så du minimerer manuelt arbejde. Fokuser på det, der virkelig betyder noget – dine kunder.

Ofte stillede spørgsmål og svar

  • Foretag og modtag opkald direkte i Freshdesk
  • Se kundeoplysninger automatisk ved indkommende opkald
  • Administrer opkaldshistorik og kundedata på ét sted
  • Omstil og parker opkald direkte i Freshdesk
  • En Telavox-licens
  • En Freshdesk-licens med administratorrettigheder
  • Telavox CRM integration tillægstjenesten
  • Telavox henter automatisk kundeoplysninger fra Freshdesk, når et opkald kommer ind
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i opkaldet


Flyt din telefoni til os i dag

Behold dine numre, så hjælper vi dig med flytningen og får dig igang med det samme.