Hvordan programmerbarhed kan forbedre din opkaldsoplevelse

Sektioner

Flyt din telefoni til os i dag

Behold dine tal, så hjælper vi dig med flytningen og kommer i gang med det samme.

Vil du ikke gerne gøre dit arbejdsliv lidt lettere og samtidig give dine kunder en bedre opkaldsoplevelse? Det er præcis, hvad programmerbarhed kan gøre! Men hvad er det egentlig? Og hvad er fordelene? I dette indlæg gennemgår vi alt det. Læs bare videre!

Hvad er telefoni-programmerbarhed?

Programmerbarhed er en fleksibel og kraftfuld løsning til at skabe intelligente, automatiserede opkaldsflows. Det er en måde at personliggøre opkaldsoplevelsen på en række forskellige måder, f.eks. ved at omdirigere opkald, aktivere forudindspillede beskeder eller bruge knapvalg til at dirigere opkald. Programmering sikrer, at kunden taler med den rigtige person, og giver din medarbejder mulighed for at fokusere på det, der er vigtigt.

Din webbrowser understøtter ikke iframes, hvilket betyder, at videoen Programmability intro ikke kan afspilles.

Hvad er fordelene ved programmerbarhed?

Programmerbarhed er en god måde at reducere den frustration og arbejdsbyrde, som telefoni kan medføre – både for den, der ringer, og for den, der besvarer opkaldet.

Ved at programmere opkaldsflowet til at lede den, der ringer, i den rigtige retning, reducerer du ventetiden og sikrer, at de når frem til den person, der er bedst egnet til at hjælpe. Et velprogrammeret opkaldsflow reducerer også arbejdet for dine agenter, da de har alle de oplysninger, de har brug for, lige ved hånden, før opkaldet overhovedet starter.

Programmerbarhed er bare en af mange smarte funktioner til din PBX. Det handler om effektiv opkaldshåndtering. Med det rigtige system – og programmerbarhed på plads – kan du hurtigt dirigere opkald til den rigtige person, hvilket øger produktiviteten og fører til en bedre kundeoplevelse.

Her er 3 fordele ved programmerbarhed:

1. Mere effektivt arbejde

Intelligente og automatiserede opkaldsflows resulterer i højere effektivitet, da integrationen udnytter tilgængelige data til at sikre, at kunden får den bedst mulige support. Din kunde når den rigtige kontaktperson fra starten, hvilket gør det lettere at få information eller sende kunden videre til en anden agent.

2. Tilfredse kunder

Kunden får en personlig oplevelse, hvor de hurtigt og nemt når frem til den bedst egnede agent. Intelligent opkaldsdirigering forkorter dine køtider og resulterer i en bedre kundeoplevelse.

3. Arbejd smartere

Vigtige kundeoplysninger vises for agenterne under opkald, så de får personlig og relevant support.

telefon-systemer-pbx-produkt-screenshot@2x-600x392

Programmerbarhed i Telavox

Ved hjælp af Telavox’ programmeringsfunktion kan du dirigere opkald til den mest passende agent eller skabe andre intelligente arbejdsgange baseret på input fra interne eller eksterne kilder. Giv dine kunder en personlig oplevelse, når de kontakter dig. Her er 4 nøglefunktioner ved programmerbarhed i Telavox:

1. Routing baseret på eksterne data

Du kan integrere dit interne system til at søge via API’er efter den, der ringer op, enten baseret på deres telefonnummer eller oplysninger, de indtaster. Disse oplysninger kan bruges til at dirigere opkaldet til den mest passende agent. Hvis dit eksterne system f.eks. angiver, at den, der ringer op, er en premium-kunde, kan Telavox sende kunden til en bestemt kø.

2. Gennemsigtige data

Telavox kan gemme variabler om den, der ringer op, enten interne oplysninger om opkaldet eller fra eksterne kilder, og præsentere disse oplysninger for agenterne, når de tager imod opkaldet. Du kan f.eks. have et link til kundens profil i din CRM- eller salgsplatform, så agenterne kan se oplysninger om den person, de taler med.

3. Bekræftelse af opkalder

Tilføj et ekstra sikkerhedsniveau ved at bruge tastaturet til at verificere kundens identitet ved hjælp af BankID eller dit CRM-system.

4. Større fleksibilitet og nem installation

Du kan tilpasse dit opkaldsflow med forskellige smarte funktioner, som din virksomhed har brug for. Med træk og slip-moduler kan du gøre avancerede ting uden at være ekspert i programmering.

Sammenfatning

At hente data fra andre systemer via HTTP-anmodninger betyder, at dine agenter har de oplysninger, de skal bruge for at yde fremragende support til dem, der ringer, uden at skulle søge manuelt. Samtidig får dine kunder hurtige svar på deres spørgsmål uden at skulle vente. Programmerbarhed giver dig mulighed for at designe et smart opkaldsflow til din virksomhed og tager din kundesupport til det næste niveau.

Kom i gang med Telavox i dag!

Tal med en af vores eksperter, eller køb nu, og oplev ubegrænsede erhvervsopkald.