Lad AI-receptionisten stå for samtalen

Besvarer, viderestiller og løser problemer – døgnet rundt.

Blog

Her finder du vores blogindlæg om alt fra de nyeste trends inden for virksomhedskommunikation til praktiske tips til at optimere din Telavox-løsning. Bliv inspireret og hold dig opdateret!

Hvordan påvirkes valget af telefoni af den normalisering af hybridarbejde, som vi nu ser efter pandemien? Kan en hybrid telefoniløsning i virkeligheden være vinderen?
Det er ikke let at opretholde din virksomheds it-sikkerhed hjemmefra. Her er de udfordringer, vi møder, når vi arbejder hjemmefra, og hvordan vi kan overvinde dem.
Nu om dage tager næsten alle deres firmamobil med til udlandet. Men hvis du ikke har styr på dine mobiler, kan du stå med en stor regning i den anden ende!
Det kan være en udfordring at hjælpe kunder på forskellige sprog. Her får du nogle praktiske tips til, hvordan du håndterer et flersproget supportteam.
Hvor ofte gennemgår du din organisations digitale sikkerhed? Se her, hvordan du kan lave et hurtigt sikkerhedstjek på bare 10 minutter.
Træt af informationssiloer og administration? Hvis du integrerer dit cloud exchange- og CRM-system, sparer du tid og penge. Her er 5 grunde til at integrere!
SIP-trunk og VoIP er to begreber, der hænger sammen, men måske ikke helt som du troede. Her forklarer vi begreberne!
Hvad er en SIP-trunk? Hvordan fungerer SIP, og hvordan kan din organisation få gavn af det? Vi afklarer konceptet og fordelene ved teknologien.
Hvordan bruger du din virksomheds omstillingsstatistik? Ser du bare på, hvordan du kan svare hurtigere - eller tænker du på, hvad der faktisk betyder mest for kunden?
Er der noget bedre end helt nye funktioner? Her fortæller vi dig, hvad der er nyt i Telavox, og dykker ned i vores CRM-integrationer.
Under pandemien arbejder mange af os hjemmefra med en række forskellige værktøjer. Ved hjælp af smarte løsninger og integrationer kan vi samle alt på ét sted!
Tjenester er aldrig mere sikre end den måde, de bruges på af brugeren. Nogle gange kan selv øgede barrierer snarere skabe et mere usikkert IT-miljø. Med brugeren og brugeroplevelsen i fokus er det lettere at få både mere tilfredse brugere og højere sikkerhed.