Lad AI-receptionisten stå for samtalen

Besvarer, viderestiller og løser problemer – døgnet rundt.

Blog

Her finder du vores blogindlæg om alt fra de nyeste trends inden for virksomhedskommunikation til praktiske tips til at optimere din Telavox-løsning. Bliv inspireret og hold dig opdateret!

Velkommen til årets første Spring School-webinar. Her taler vi om administration af brugere.
Førstehåndsindtrykket er supervigtigt - ikke mindst når dine kunder kontakter dig. Hvis du ikke svarer, har du brug for en professionel velkomstbesked. Det er sådan, du gør det!
Smartere opkaldshåndtering fører til kortere køer. Dine kunder bliver ikke frustrerede, og medarbejderne bliver mere effektive - win-win!
Med en cloud PBX får din virksomhed én løsning til al sin kommunikation: fra chat og telefoni til konferenceopkald og video.
Hvad er en virksomheds omstillingsbord? Kort sagt: din virksomheds private kommunikationsnetværk. Find ud af mere om, hvordan en virksomhedsswitch kan styrke din virksomhed.
Interactive Voice Response (IVR) giver den, der ringer op, mulighed for at komme i kontakt med den rigtige person via knapvalg og et forprogrammeret system. Vi lister alle fordelene op!
Har nogen sagt op, er gået på forældreorlov eller er blevet sygemeldt? Her er vores bedste tips til at få din kollegas mobilabonnement opsagt uden problemer.
Ved du, hvad eSIM er, og hvordan du kan få gavn af det? Vi lærer dig alt, hvad du har brug for at vide.
I Telavox' administratorportal er det supernemt at tilføje, annullere, rebinde og opgradere telefonlicenser. Læs mere her!
Telavox Widget gør det lettere at være tilgængelig. Du går aldrig glip af en aftale og gør det lettere for kunderne med flere kommunikationskanaler.
Fjernarbejde hjemmefra bliver mere og mere almindeligt. Men har dine medarbejdere de rigtige værktøjer til at arbejde så effektivt som muligt hjemmefra?
UCaaS - en paraplybetegnelse for cloud-baserede løsninger, der samler virksomhedskommunikation i et enkelt system.