Få automatisk vist flere oplysninger under et opkald og giv agenter hurtigere mulighed for at få flere oplysninger. Opret og tilpas din widget efter dine egne behov.
Giv dine medarbejdere tid til at færdiggøre opgaver, når de afslutter et opkald, inden de modtager det næste opkald fra køen.
Pauseprofiler logger agtenter ud af ringekøer de deltager i. Når en bruger har trykke på pauseknappen og et opkald afsluttes, logges agenten ud af køsystemet i den angivne tid.
Tilbyd personer der ringer til en kø, at vælge at lægge sit telefonnummer og blive ringet op - i stedet for at sidde og vente i en lang kø.
Medlytning er et godt værktøj til at træne og støtte medarbejdere, fordi du kan lytte med på deres samtaler, som en flue på væggen i realtid.
Optag dine telefonsamtaler for bedre træning, sikkerhed og compliance. Optagelsen starter automatisk eller manuelt og gemmes som standard i op til 2 år.
Opret køer og opkaldsstrategier for, hvordan du ønsker, at dine indgående opkald skal håndteres. Som bruger har du mulighed for at logge ind og ud af køer på vegne af dig selv eller dine kolleger.
Har du folk, som altid skal kunne få fat på dig, selv om du har travlt eller er optaget? Med funktionen Prioritetsnumre kan vigtige kontakter som kunder eller børnehaven stadig ringe til dig, mens andre opkald går til telefonsvareren.