Omstillingsbord

Opkaldswidget

Få automatisk vist flere oplysninger under et opkald og giv agenter hurtigere mulighed for at få flere oplysninger. Opret og tilpas din widget efter dine egne behov.

efterbehandlingstid

Giv dine medarbejdere tid til at færdiggøre opgaver, når de afslutter et opkald, inden de modtager det næste opkald fra køen.

Pauseprofil

Pauseprofiler logger agtenter ud af ringekøer de deltager i. Når en bruger har trykke på pauseknappen og et opkald afsluttes, logges agenten ud af køsystemet i den angivne tid.

Callback

Tilbyd personer der ringer til en kø, at vælge at lægge sit telefonnummer og blive ringet op - i stedet for at sidde og vente i en lang kø.

Medlytning

Medlytning er et godt værktøj til at træne og støtte medarbejdere, fordi du kan lytte med på deres samtaler, som en flue på væggen i realtid.

Optagelse af samtaler

Optag dine telefonsamtaler for bedre træning, sikkerhed og compliance. Optagelsen starter automatisk eller manuelt og gemmes som standard i op til 2 år.

Kø-systemer

Opret køer og opkaldsstrategier for, hvordan du ønsker, at dine indgående opkald skal håndteres. Som bruger har du mulighed for at logge ind og ud af køer på vegne af dig selv eller dine kolleger.

Prioriterede numre

Har du folk, som altid skal kunne få fat på dig, selv om du har travlt eller er optaget? Med funktionen Prioritetsnumre kan vigtige kontakter som kunder eller børnehaven stadig ringe til dig, mens andre opkald går til telefonsvareren.