Med Telavox Tickets oprettes der automatisk support tickets fra indgående opkald direkte i Telavox-appen. Du kan nemt samarbejde med kolleger ved at dele interne noter og lade vores AI-tjeneste opsummere opkaldet for dig. På den måde har du altid fuldt overblik over igangværende og lukkede tickets, hvilket forenkler administrationen og forbedrer servicen for dine kunder.

Læs mere om Telavox Tickets her.

Vil du hellere integrere med dit eksisterende ticketingsystem? Læs mere om vores integrationer her.

Ticket håndtering

Ved indgående opkald oprettes der automatisk en ticket. Du kan dele opgaven med kolleger, se historikken på vedkommende og sende en sms til den, der ringer op. Du kan desuden ved hjælp af AI transskribere og opsummere interaktionen med et enkelt klik.

Andre populære funktioner

Samarbejde på tickets

Få mulighed for at arbejde sammen med kolleger på en overskuelig og effektiv måde gennem delte felter, tagging og arbejdsområder.

Interne noter

Tilføj interne noter til tickets for bedre teamkommunikation.

Kategorier på tickets

Kategoriser tickets for at få bedre struktur og hurtigere behandling.

Opgrader til en bedre telefoniløsning

Vi hjælper dig med at gøre hver arbejdsdag lidt lettere og sjovere. Opdag, hvad vi kan gøre for dig!