Kom i gang med dit nye SIM-kort
Her er alt, hvad du behøver at vide for at komme i gang med dit nye SIM-kort og 5G.

Spørgsmål og svar
Kom godt i gang med iPhone
Kom godt i gang med Android/Samsung
Tænd for 5G og VoLTE
For at bruge 5G og foretage opkald over 4G (VoLTE) skal disse funktioner være aktiveret på din iPhone. Normalt aktiveres de automatisk, men hvis der opstår problemer, kan du følge nedenstående trin.
Bemærk! Kun iPhone 12 og nyere modeller understøtter 5G.
Fordele ved at skifte dit SIM-kort
Med dit nye SIM-kort får du følgende fordele uden ekstra omkostninger:
- Adgang til 5G med hastigheder på op til 2100 Mbit/s.
- Bedre roamingpakker med mere surfing i udlandet.
- Understøttelse af Apple Watch og Samsung Watch (kommer snart).
Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg har brug for hjælp?
Vi forstår, at der kan opstå spørgsmål i forbindelse med et svømmekortskifte. Her er de kanaler, der er til rådighed for at hjælpe dig:
- Chat-support og ofte stillede spørgsmål
- Send os en e-mail på support@telavox.se
- Ring til os: 020-10 00 00 (mulighed 2) eller +46 40 622 00 00 fra udlandet(åbningstider: man-fre 07:00-18:00)
Udskiftning af SIM-kort: eSIM eller fysisk SIM-kort?
Når det er tid til at skifte SIM-kort, vil du modtage en SMS med mulighed for at vælge mellem eSIM eller et fysisk SIM-kort. Hvis du vælger et fysisk SIM-kort, skal du indtaste din leveringsadresse. Vær opmærksom på, at leveringen kan tage lidt tid, hvilket kan forsinke adgangen til 5G. Derfor anbefaler vi, at du vælger eSIM, hvis din telefon understøtter det, da det er en hurtigere og mere smidig proces.
Jeg har ikke modtaget mit nye SIM-kort
Hvis du ikke har modtaget dit SIM-kort inden for en uge efter bestillingen, kan du bestille et nyt. Hvis din telefon understøtter eSIM, anbefaler vi, at du bestiller et eSIM i stedet, hvilket du nemt selv kan gøre via din computer.
Hvis du bestiller et nyt fysisk SIM-kort, sender vi det inden for to arbejdsdage, og det vil blive aktiveret med dit nye nummer. Hvis du modtager det først bestilte SIM-kort, før det nye kommer, skal du kontakte os, så kan vi nemt aktivere det for dig. Det koster ikke ekstra at bestille et nyt SIM-kort, og leveringen er gratis.
Har du flere spørgsmål og bekymringer?
Hvis du har flere spørgsmål eller bekymringer om dit svømmekortskifte, kan du altid tjekke vores supportside for mere information.