Salesforce

CRM
Saml alle vigtige funktioner ét sted og undgå at skifte mellem værktøjer. Integrér telefoni og CRM i én samlet platform.

Links

Håndtering af opkald i Salesforce

Besvar og foretag opkald direkte i Salesforce. Med Telavox-appen i Salesforce får du fuld adgang til Telavox og kan modtage opkald direkte i Salesforce,, så du kan fokusere på dine kunder.

Log opkald og informationer i realtid

Effektiviser dit arbejde ved nemt at kunne logge opkald og oprette sager mens opkaldet foregår.

Fuldt overblik over tidligere opkald og sager

Se kundens historik ved indkommende og igangværende opkald. De seneste opkald og sager på kunden præsenteres i Telavox, og ved hjælp af smart links kan du hurtigt klikke dig videre til den relevante sag eller kontakt i Salesforce.

Hurtig adgang til vigtige kundeoplysninger

Ved at kunne se tidligere interaktioner kan du personliggøre din kommunikation og yde en mere relevant og personlig service.

Synkroniser information til Telavox

Når du besvarer et opkald i Telavox, hentes relevante kundeoplysninger automatisk fra Salesforce. Du får straks vist, hvem der ringer, virksomhedens navn, e-mail og den ansvarlige Account Manager hos jer – alt sammen for at sikre den bedst mulige service fra første sekund.

Hurtig adgang til kundekortet

Alle opkald, du håndterer i Telavox, knyttes automatisk til den rette kontakt i Salesforce. Det giver dig øjeblikkelig adgang til kundens fulde historik, mulighed for at logge noter fra opkaldet og et klart overblik over igangværende sager og muligheder – alt sammen for at optimere din opfølgning og styrke din kundepleje.

Krav til integration mellem Telavox og Salesforce

  • Telavox CRM Integration add-on.
  • Salesforce Enterprise Edition med Lightning-apps.
  • Læse- og skriverettigheder til: Account, Case, Contact, Lead, Task Objects.

Installering gennem Salesforce AppExchange

  1. Find Telavox-appen i Salesforce AppExchange.
  2. Tryk på “Get It Now”, og følg instruktionerne.
  3. Log ind med dine Salesforce-oplysninger, når du bliver bedt om det.

Konfiguration af brugere

  1. Gå til Indstillinger -> Callcenter -> Callcenter.
  2. Vælg Telavox CTI, og klik på “Administrer brugere”.
  3. Tilføj de ønskede brugere, og klik på “Tilføj til callcenter”.

Tilføj CTI til Salesforce-appen

  1. Gå til Indstillinger -> App Manager.
  2. Vælg og rediger en Lightning-app.
  3. Klik på “Add Tool” under Utilities (kun på dekstop) -> “Open CTI Softphone”.
  4. Giv den et navn (f.eks. “Telavox”), og gem.

Krav til kontaktopslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup add-on.
  • For at komme i gang med kontaktopslag skal du sørge for, at den konto, du bruger, har API-adgang.

Installation af kontaktopslag

  1. Installer Salesforce Contact Lookup i Telavox’ administratorportal (Appkatalog).
  2. Udfyld dine Salesforce-loginoplysninger.
  3. Tryk på “start integration”.

Tilføjelse af kontaktopslag til brugere

  1. I Telavox’ administratorportal skal du navigere til Users -> Call Widgets.
  2. Vælg de brugere, der skal have kontaktopslag.
  3. Klik på “Tilføj” i sektionen til højre.
  4. Vælg Salesforce Lookup Widget.

Andre oplysninger

For at kontaktopslag fungerer korrekt, skal alle telefonnumre i dit CRM-system være gemt i E.164-formatet. Dette format kræver, at numrene starter med “+” efterfulgt af landekoden, uden specialtegn som mellemrum, parenteser eller bindestreger. Eksempel på et gyldigt nummer: +46123123123.

Fordele ved at integrere Salesforce med Telavox

Optimer din kundekommunikation med en Telavox-integration til Salesforce.
Spar tid, forbedr kundeoplevelsen, og strømlin dit teams arbejdsgange.

Mere effektiv kundeservice

Håndter alle dine telefonopkald direkte i Salesforce. Spar tid med alle nødvendige oplysninger samlet ét sted, og øg effektiviteten i dine kundedialoger.

Personlige kundeoplevelser

Få øjeblikkelig adgang til vigtige kundeoplysninger under opkaldet. Lever en mere informeret, problemfri og personlig kundeoplevelse – uden at skifte mellem værktøjer.

Reduceret administration

Automatisér registrering og opdatering af kundedata, så du minimerer manuelt arbejde. Fokuser på det, der virkelig betyder noget – dine kunder.

Ofte stillede spørgsmål og svar

  • Foretag og modtag opkald direkte i Salesforce
  • Se kundeoplysninger automatisk ved indkommende opkald
  • Administrer opkaldshistorik og kundedata på ét sted
  • Omstil og parker opkald direkte i Salesforce
  • En Telavox-licens
  • En Salesforce-licens, der understøtter OpenCTI
  • Telavox CRM integration add-on
  • Telavox henter automatisk kundeoplysninger fra Salesforce, når et opkald kommer ind
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i opkaldet
Ja, Telavox tilbyder integrationer med flere andre CRM-systemer som Hubspot og Microsoft Dynamics.


Flyt din telefoni til os i dag

Behold dine numre, så hjælper vi dig med flytningen og får dig igang med det samme.