Hjem Funktioner Integrationer
Tilbyd bedre kundeservice med automatisk hentning af kundedata fra dit CRM-system. Kontaktopslag gør det nemt at finde relevante oplysninger på vedkommende der ringer, direkte fra systemet, hvilket forenkler kommunikationen og sparer tid i hverdagen.
Med integrationen til din helpdesk får du et fuldt overblik over kundebilledet direkte i dit nuværende system, når nogen ringer. Dine opkald knyttes automatisk til eksisterende tickets og kontakter, hvilket sparer tid og giver bedre sporbarhed, gennemsigtighed og hurtigere sagsbehandling.
Med integrationen til Power BI kan du visualisere og analysere dine opkaldsdata og få indsigt, der hjælper dig med at optimere din virksomhed og træffe datadrevne beslutninger.
Med integration til dit CRM-system kan du sørge for at have alle oplysninger tilgængelige altid, og arbejde mere effektivt. Det giver dig mulighed for at yde bedre, hurtigere og mere relevant kundeservice uden at skulle lede efter oplysninger manuelt.
Skab en direkte kobling mellem din almindelige kalender og Telavox' profilstatus. Du fortsætter med at planlægge dine dage som normalt i kalenderen, og vi sørger for, at du bliver ledt på rette vej.
Lad dine systemer automatisk bestemme og styre opkaldsdistribueringen ved at tildele kunder til den rigtige afdeling, account manager eller VIP-kø baseret på parametre I selv bestemmer. Tilpas flows til dine specifikke behov direkte i vores app.