Gør SMS-udsendelser til en del af din telefonkø
Gør det nemt at holde kunderne informeret via SMS før, under eller efter et indgående opkald. Send hurtige svar, del links og håndter ofte stillede spørgsmål automatisk for at få en bedre kundeoplevelse.
- Send relevant og hurtig information via SMS til den kunde, der ringer ind, med f.eks. et link til jeres åbningstider, et link til support eller et link til jeres webshop.
- Tilpas dine SMS-beskeder til dit brand og dine aktuelle behov.
Eksempel på brug: Deling af åbningstider eller deling af links til FAQ-sider, bookingportaler eller andre ressourcer.
Forbedre opkaldsflowet og reducer ventetiden:
SMS to Caller giver dig mulighed for at sende relevante oplysninger direkte til dine kunder via SMS som en del af din opkaldskø, f.eks. åbningstider i weekenden eller et link til din bookingside. Denne funktion gør det nemt at holde kunderne opdaterede og frigiver tid til, at dine medarbejdere kan besvare ofte stillede spørgsmål.
Spar tid: Frigør agenternes tid ved at besvare kundernes spørgsmål via SMS.
Reducer køtiden: Forkort ventetiden ved at give svar på ofte stillede spørgsmål via SMS.
Forbedr kundeoplevelsen : Giv hurtig og nyttig information til kunderne.
Vigtige funktioner
Nem konfiguration: Opret og tilpas SMS-beskeder nemt via din PBX.
Telefonnummervalidering: Sørg for, at SMS’er leveres til det rigtige nummer.
Tilpasset afsendernavn: Giv dine beskeder et professionelt og branded afsendernavn.
Kom godt i gang!
Læs mere og kom i gang med det samme