Lad AI-receptionisten stå for samtalen

Besvarer, viderestiller og løser problemer – døgnet rundt.

Blog

Her finder du vores blogindlæg om alt fra de nyeste trends inden for virksomhedskommunikation til praktiske tips til at optimere din Telavox-løsning. Bliv inspireret og hold dig opdateret!

Hvad er de vigtigste tendenser inden for kundeoplevelser (CX) i 2024? Find ud af de seneste udviklinger, innovationer og fokusområder for året.
Et af de bedste værktøjer til at håndtere opkald er et sagsstyringssystem. De hjælper virksomheder med at løse problemer, så ingen spørgsmål falder mellem to stole.
Telefoni + Teams er en vindende kombination! Microsoft Teams er en perfekt platform til at forbinde med din PBX for at skabe et smart telefonisystem.
Er du konstant på udkig efter at forbedre din kundeservice og dine arbejdsmetoder? Telavox gør dit liv lettere ved at strømline dine opkald og samle din virksomhedskommunikation på én smart platform. Det giver dig mere tid til det, der betyder noget: dine kunder. Lad os vise dig hvordan!
Compliance er vigtigere end nogensinde. Her guider vi dig til, hvordan du sikrer, at din virksomhed overholder MiFID-reglerne for telefoni.
I stedet for at bruge værdifuld tid på at lede efter kundeoplysninger, når nogen ringer, kan du lade dit CRM-system finde de oplysninger, du har brug for. Contact Lookup er en integration fra Telavox, der passer til de mest populære CRM-systemer. Se her, hvordan du kan forbedre kundeoplevelsen med Contact Lookup.
Detailhandlen er blevet mere digitaliseret i takt med, at e-handlen er vokset, og kundernes forventninger har ændret sig. Hvordan kan UCaaS håndtere dette?
Vil du ikke gerne forenkle dit arbejdsliv og levere en bedre opkaldsoplevelse til dine kunder? Det er præcis, hvad programmerbarhed kan gøre!
E-handel blomstrer, og det ser heller ikke ud til, at branchen vil bremse op. Men kan du følge med den stigende efterspørgsel? En måde at lette byrden på er at bruge en kommunikationsløsning, der gør livet lettere for både kunder og medarbejdere.
Hvad med at have alle statistikkerne fra dit omstillingsbord tilgængelige direkte i dit statistikværktøj? Visualiser og analyser din virksomheds opkaldsstatistik i brugerdefinerede grafer, diagrammer, lister og meget mere.
Fortsættelse af den sidste session om Advanced Nodes, her med fokus på HTTP Requests. Hvad er det, og hvordan kan du bruge det til at skabe smartere opkaldsflows?