Microsoft Dynamics 365

CRM
Saml alle vigtige funktioner ét sted og undgå at skifte mellem værktøjer. Integrér telefoni og CRM i én samlet platform.

Links

Håndtering af opkald i Dynamics

Besvar og foretag opkald direkte i Dynamics. Med Telavox-appen i Dynamics får du fuld kontrol over at viderestille og parkere opkald, mens du holder fokus på dine kunder.

Log opkald og informationer i realtid

Effektiviser dit arbejde ved nemt at kunne logge opkald og oprette sager mens opkaldet finder sted.

Fuldt overblik over tidligere opkald og sager

Se kundens historik over indgående eller igangværende opkald. De seneste opkald og sager præsenteres og linkes, så du hurtigt kan klikke dig videre til den relevante sag eller kontakt i Dynamics.

Hurtig adgang til vigtige kundeoplysninger

Ved at kunne se tidligere interaktioner kan du personliggøre din kommunikation og yde en mere relevant og personlig service.

Synkroniser information til Telavox

Når du besvarer opkald i Telavox, hentes relevante kundeoplysninger automatisk fra Dynamics. Du kan med det samme se, hvem der ringer, firmanavn, e-mail og ansvarlig account manager – alt sammen for at give den bedst mulige service fra første sekund.

Hurtig adgang til kundekortet

Alle opkald, du håndterer i Telavox, knyttes automatisk til den rigtige kontakt i Dynamics. Det giver dig øjeblikkelig adgang til kundens komplette historik, mulighed for at gemme opkaldsnoter og et klart overblik over igangværende sager og muligheder. Det strømliner både din opfølgning og det løbende kundeplejearbejde.

Krav til Telavox-appen i Dynamics

  • Telavox-licens med CRM-integration tillægstjenesten
  • MS Dynamics-licens (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service)
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) applikation installeret

Installer Dynamics 365 CIF

  1. Download og installer Dynamics 365 Channel Integration Framwork (CIF).
  2. Konfigurer en kanaludbyder til CTI. Udfyld nedenstående.

    Navn: Telavox CTI
    Label: Telavox CTI
    Channel URL: https://msdynamics-cti.telavox.com/?base= (eksempel; https://msdynamics-cti.telavox.com/?base=https://company.crm.dynamics.com/)
    Enable Outbound Communication: Yes
    Channel Order: 0
    API Version: 1.0
    Trusted Domain:
    Customer Parameters:

  3. Vælg, hvilke apps du vil have Telavox CTI vist i.
  4. Vælg, hvilke roller der skal have adgang til Telavox CTI.

Krav til kontaktopslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup tillægstjenesten.

Installation af kontaktopslag

  1. Installer Dynamics Contact Lookup i Telavox’ administratorportal (App Directory).
  2. Udfyld dine Dynamics-loginoplysninger.
  3. Tryk på “start integration”.

Tilføjelse af kontaktopslag til brugere

  1. I Telavox’ administratorportal skal du gå til til Brugere -> Call Widgets.
  2. Vælg de brugere, der skal have kontaktopslag.
  3. Klik på “Tilføj” i sektionen til højre.
  4. Vælg Salesforce Lookup Widget.

Andre oplysninger

For at kontaktopslag fungerer korrekt, skal alle telefonnumre i dit CRM-system være gemt i E.164-formatet. Dette format kræver, at numrene starter med “+” efterfulgt af landekoden, uden specialtegn som mellemrum, parenteser eller bindestreger. Eksempel på et gyldigt nummer: +46123123123.

Fordele ved at integrere Dynamics med Telavox

Optimer din kundekommunikation ved at integrere Telavox med Dynamics.
Spar tid, forbedr kundeoplevelsen, og effektiviser arbejdsgangene for dit team.

Mere effektiv kundeservice

Administrer alle dine telefonopkald direkte i Dynamics. Spar tid ved at have alle oplysninger på ét sted, og øg effektiviteten af hver kundekontakt.

Personlige kundeoplevelser

Få øjeblikkelig adgang til vigtige kundeoplysninger under opkaldet. Lever en mere informeret, problemfri og personlig kundeoplevelse – uden at skifte mellem værktøjer.

Reduceret administration

Automatisér registrering og opdatering af kundedata, så du minimerer manuelt arbejde. Fokuser på det, der virkelig betyder noget – dine kunder.

Ofte stillede spørgsmål og svar

  • Foretag og modtag opkald direkte i Dynamics
  • Se kundeoplysninger automatisk ved indkommende opkald
  • Administrer opkaldshistorik og kundedata på ét sted
  • Viderestil og parkér opkald direkte i Dynamics
  • En Telavox-licens
  • Telavox tillægstjeneste CRM-integration
  • En MS Dynamics-licens (Dynamics 365 Ssales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service)
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) applikation installeret
  • Telavox henter automatisk kundeoplysninger fra Dynamics, når et opkald kommer ind
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i opkaldet


Flyt din telefoni til os i dag

Behold dine numre, så hjælper vi dig med flytningen og får dig igang med det samme.