Hjem Integrationer CRM Microsoft Dynamics 365
Links
Besvar og foretag opkald direkte i Dynamics. Med Telavox-appen i Dynamics får du fuld kontrol over at viderestille og parkere opkald, mens du holder fokus på dine kunder.
Se kundens historik over indgående eller igangværende opkald. De seneste opkald og sager præsenteres og linkes, så du hurtigt kan klikke dig videre til den relevante sag eller kontakt i Dynamics.
Ved at kunne se tidligere interaktioner kan du personliggøre din kommunikation og yde en mere relevant og personlig service.
Når du besvarer opkald i Telavox, hentes relevante kundeoplysninger automatisk fra Dynamics. Du kan med det samme se, hvem der ringer, firmanavn, e-mail og ansvarlig account manager – alt sammen for at give den bedst mulige service fra første sekund.
Alle opkald, du håndterer i Telavox, knyttes automatisk til den rigtige kontakt i Dynamics. Det giver dig øjeblikkelig adgang til kundens komplette historik, mulighed for at gemme opkaldsnoter og et klart overblik over igangværende sager og muligheder. Det strømliner både din opfølgning og det løbende kundeplejearbejde.
Optimer din kundekommunikation ved at integrere Telavox med Dynamics.
Spar tid, forbedr kundeoplevelsen, og effektiviser arbejdsgangene for dit team.
Administrer alle dine telefonopkald direkte i Dynamics. Spar tid ved at have alle oplysninger på ét sted, og øg effektiviteten af hver kundekontakt.