Detailhandlen er blevet mere digitaliseret i takt med, at e-handlen er vokset, og kundernes forventninger har Êndret sig. Hvordan kan UCaaS hÄndtere dette?
E-handel blomstrer, og det ser heller ikke ud til, at branchen vil bremse op. Men kan du fÞlge med den stigende efterspÞrgsel? En mÄde at lette byrden pÄ er at bruge en kommunikationslÞsning, der gÞr livet lettere for bÄde kunder og medarbejdere.
FortsÊttelse af den sidste session om Advanced Nodes, her med fokus pÄ HTTP Requests. Hvad er det, og hvordan kan du bruge det til at skabe smartere opkaldsflows?
Sidder du stadig fast i den samme gamle PBX-lÞsning? SÄ er det pÄ tide at begynde at se pÄ UCaaS - et skifte, der kan fremtidssikre din arbejdsstyrke og effektivisere din arbejdsdag.
LĂŠr, hvordan UCaaS kan gavne produktionsvirksomheder: strĂžmline driften, forbedre samarbejdet, blive mere agile, Ăžge kundeservicen og reducere omkostningerne.